  • 1. Data: 2019-10-17 22:25:31
    Temat: Tak dla śmiechu ale zapytam ;-)
    Od: z <...@...pl>

    Zostałem poproszony o sprawdzenie czy na pewno wpłacając do PKO BP 10
    tyś. zł dostaje się co miesiąc odsetek 250 zł :-)
    Oczywiście nie znalazłem takiej oferty.
    Mówimy o osobie która ma tam konto i dostała taką fajną ofertę w okienku
    bankowym.

    Nie żadne szemrane typy czy bitcoiny.

    Prawda to?

  • 2. Data: 2019-10-18 09:14:11
    Temat: Re: Tak dla śmiechu ale zapytam ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Oct 2019 22:25:31 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > Oczywiście nie znalazłem takiej oferty.
    > Mówimy o osobie która ma tam konto i dostała taką fajną ofertę w okienku

    Moze jak w radiu Erewan - nie dostaje, ale placi oplat :-)

    > Prawda to?

    W cuda wierzysz.
    250 zl odsetek rocznie byloby realne, ale i tak niechetne.

    J.