  • 1. Data: 2014-08-18 11:35:58
    Temat: Tablet za karte kredytową CITOBANK dostał ktoś
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktoś juz dostał tablet za karte kredytową z Citibanku >?

    --

    pozdrawiam
    Krzysztof Bajorek

  • 2. Data: 2014-08-18 11:55:02
    Temat: Re: Tablet za karte kredytowďż˝ CITOBANK dostaďż˝ ktoďż˝
    Od: m...@g...com

    oczywiście i to bardzo dawno temu

    tzn. 25 lipca dokładnie przywiózł kurierek

  • 3. Data: 2014-08-18 12:29:07
    Temat: Re: Tablet za karte kredytowi?1 CITOBANK dostai?1 ktoi?1
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    hmm
    a kiedy dostales kartę ? i wykonałes transakcje ?
    ja kupiłem kupon jak byłó cos kolo 100 spzredanych - transkacje zrobiłem
    24.07 i cisza

    --

    pozdrawiam
    Krzysztof Bajorek

  • 4. Data: 2014-08-18 12:56:19
    Od: m...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 sierpnia 2014 12:29:07 UTC+2 użytkownik K.B. napisał:
    > hmm
    >
    > a kiedy dostales kart? ? i wykona?es transakcje ?
    >
    > ja kupi?em kupon jak by?? cos kolo 100 spzredanych - transkacje zrobi?em
    >
    > 24.07 i cisza
    >

    > --
    >

    > pozdrawiam
    >
    > Krzysztof Bajorek

    Kartę dostałem 8.07

    a transakcje wykonałem 09.07:

    jedno tankowanie + zakupy w tesco i 500 zł stuknęło

    25.07 był już tablecik u mnie

  • 5. Data: 2014-08-18 12:57:37
    Od: m...@g...com

    ale w regulaminie coś było że do końca miesiaca następnego po spełnieniu warunków

    także nie martw sie do końca sierpnia jeszcze mają czas

    no chyba że się nie załapałeś ale nie sądzę

    oczekuj cierpliwie

  • 6. Data: 2014-08-18 15:18:22
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    czy dostałeś w jakiejś formie informację - załapał się Pan na tablet ?
    czy po prostu przysłali

    --

    pozdrawiam
    Krzysztof Bajorek

  • 7. Data: 2014-08-29 14:54:32
    Od: "K.B." <b...@w...pl>

    Lipa edycja tabletów z grupera potraktowana po macoszemu - nie ma konkretnej
    odpowiedzi, ciagle odpowiadają że weryfikują listę i że zgodnie z
    regulaminem do końca sierpnia zostaną dostarczone tablety - a dzis już
    piątek

    pozdrawiam
    Krzysztof Bajorek