  • 1. Data: 2017-01-23 18:38:43
    Temat: Szyfrowanie plików (Nr kont, KK) na smartfonie
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Witam

    Jest jakaś godna polecenia apka na androida
    (poza dość kosztowną o nazwie "keeper" 30$ abonament roczny !)
    aby zaszyfrować wrażliwe dane ?
    Wiem że można z poziomu androida zaszyfrować całego fona
    ale w przypadku kłopotów ze sprzętem ... może być kłopot :/
    zaś wysyłać dane w chmure ... jakoś mi nie leży

    Wolałbym raczej zaszyfrować określone pliki na karcie SD
    bo przypadku padaki czy utraty słuchawki karte SD można wyjąć i odczytać
    np. na kompie - a lepiej abym to zrobił ja niż ktoś obcy ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-01-23 20:59:23
    Temat: Re: Szyfrowanie plików (Nr kont, KK) na smartfonie
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 23.01.2017 o 18:38, Waldek pisze:
> [...]
    > bo przypadku padaki czy utraty słuchawki karte SD można wyjąć i odczytać
    > np. na kompie - a lepiej abym to zrobił ja niż ktoś obcy ;)

    Używam KeepassDroid
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.an
    droid.keepass&hl=pl
    Do kompa Keepass https://sourceforge.net/projects/keepass/
    Ta sama baza pod obydwie platformy

    Darek

  • 3. Data: 2017-01-23 22:59:40
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-01-23 o 20:59, Darek pisze:

    > Używam KeepassDroid
> [...]

    Dzięki - lookne na ten wynalazek

  • 4. Data: 2017-01-24 01:08:03
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2017-01-23 o 22:59, Waldek pisze:

    droid.keepass&hl=pl

    > Dzięki - lookne na ten wynalazek

    Zainstalowałem keepass2android bo ten powyzej wskazany z tego co
    wyczytałem nie działa pod andkiem 6-tym.

    Apka działa - nawet paluch papilarnie obsługuje
    - choć trzeba przełączać klawiatury (ma własną) aby uzyskać automatyczne
    wpisy z bazy do formularzy.
    Zakłada bazę szyfrowaną na karcie SD i to jest OK.
    Można sobie trzymać "wrażliwe dane" i mieć do nich dostęp z poziomu apki
    - a w razie potrzeby baze odczytać też na kompie.

    ALE niestety.
    Niby można wskazany plik "wciągnąć" do szyfrowanej bazy,
    co robi formie zalacznika, lecz nie mogę go poźniej wyeksportować
    w formie niezaszyfrowanej np. ponownie na karte SD

    -zapisz na karcie SD
    u mnie nie działa - (nie można utworzyć folderu nadrzędnego)

    - zapisz do pamieci wewn. i otwórz działa
    (np. dla fotek jeśli by się chciało jakieś "zatajniaczyć" - to jest ich
    podgląd ;)

    Pozdro