  • 1. Data: 2022-09-23 15:02:34
    Temat: Szyfrowane e-maile od PKO BP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma ktoś pojecie co zrobić aby otworzyć szyfrowana wiadomość od
    tytułowego banku? Niby proste - klucz to rzekomo 6 ostatnich cyfr nr
    PESEL plus nazwisko panieńskie matki. Gdzie jest tu jakiś kruczek
    którego nie znam/nie widzę bo wiadomości się nie otwierają?

  • 2. Data: 2022-09-23 15:07:54
    Temat: Re: Szyfrowane e-maile od PKO BP
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    trybun <M...@j...cb> writes:

> [...]
    > PESEL plus nazwisko panieńskie matki. Gdzie jest tu jakiś kruczek
    > którego nie znam/nie widzę bo wiadomości się nie otwierają?

    Co to znaczy "szyfrowana wiadomość"?
    Jeśli (tak strzelam) zaszyfrowany załącznik to:
    1. sprawdziłbym wielkość liter w owym nazwisku panieńskim (Kowalska vs
    KOWALSKA vs kowalska), jeśli zawiera pl znaczki to sprawdziłbym
    "polskawą" pisownię.

    2. w przypadku pdf dochodzi jescze to, że tam mogą być 2 hasła (owner
    password, i user pasword) ale nie wiem jak to wprowadzić w Twoim
    czytniku pdf.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2022-09-23 16:03:45
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.09.2022 o 15:07, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    >
    > 2. w przypadku pdf dochodzi jescze to, że tam mogą być 2 hasła (owner
    > password, i user pasword) ale nie wiem jak to wprowadzić w Twoim

    Sprawa już rozwiązana. Hasło odblokowujące znajduje się również w
    serwisie iKO. Jak się okazało był błąd w nazwisku panieńskim matki.
    Mógłbym i rok sie nad tym głowić..?

    Dzięki za odzew.

  • 4. Data: 2022-10-02 00:11:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-23 o 16:03, trybun pisze:

    > Sprawa już rozwiązana. Hasło odblokowujące znajduje się również w
    > serwisie iKO. Jak się okazało był błąd w nazwisku panieńskim matki.
    > Mógłbym i rok sie nad tym głowić..?
    >
    > Dzięki za odzew.

    Ratę kredytu Ci chyba podwyższyli w PKO?

    Też się głowiłam, bo podali głupi przykład z czyimś nazwiskiem na 10
    liter, a moje ma 8 liter.
    Dopiero potem przeczytałam inną instrukcję, że ma być całe nazwisko
    panieńskie matki.

    --
    animka

  • 5. Data: 2022-10-02 00:34:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-23 o 15:02, trybun pisze:

> [...]
    > PESEL plus nazwisko panieńskie matki. Gdzie jest tu jakiś kruczek
    > którego nie znam/nie widzę bo wiadomości się nie otwierają?

    Musisz mieć zainstalowanego PDF-a i w nim otworzyć wiadomość.
    Pokae Ci się okienko do wpisania tego hasła.

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-10-03 11:33:57
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.10.2022 o 00:11, Animka pisze:

> [...]
    > liter, a moje ma 8 liter.
    > Dopiero potem przeczytałam inną instrukcję, że ma być całe nazwisko

    Nigdy w życiu nie brałem żadnych kredytów.

    Nie, nie musi być pełne, wystarczy część,  do 10liter.

  • 7. Data: 2022-10-03 11:34:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.10.2022 o 00:34, Animka pisze:

    > Musisz mieć zainstalowanego PDF-a i w nim otworzyć wiadomość.
    > Pokae Ci się okienko do wpisania tego hasła.

    Tak, wiem, problemem było to że wszystko co wpisywałem było odrzucane. I
    jak już pisałem przyczyną były błędne dane banku odnośnie nazwiska
    panieńskiego matki.

  • 8. Data: 2022-10-03 23:50:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-10-03 o 11:34, trybun pisze:

    > Tak, wiem, problemem było to że wszystko co wpisywałem było odrzucane. I
    > jak już pisałem przyczyną były błędne dane banku odnośnie nazwiska
    > panieńskiego matki.

    Musiałeś z metryką matki jecha do tego banku? :-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2022-10-04 10:23:15
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.10.2022 o 23:50, Animka pisze:

    > Musiałeś z metryką matki jecha do tego banku? :-)

    Nie, to konto zakładałem jakieś 20lat temu. Wtedy jeszcze nikt nie
    słyszał o internetowej obsłudze. I pewnie na odczepnego podałem jakiś
    nazwisko które akurat przyszło mi na myśl a nie prawdziwe.

    A swoja droga PKO BP to jest trochę wkurwiając z tymi swoimi pytaniami,
    zdaje się że wobec RODO maja prawo pytać o takie szczegóły z życiorysu
    jak chocby wykształcenie czy stan cywilny.. a wszyscy klienci to słyszą.