  • 1. Data: 2015-10-08 19:17:54
    Temat: Stać mnie na luksus -- OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Stać mnie na pobyt w luksusowym hotelu, i to zagranicznym
    na dodatek! Blisko Adriatyku, na styku wielu kultur/religii
    -- niemal jak w Polsce...

    http://www.kolektiva.com/pl/serbia-pobyt-w-luksusowy
    ch-apartamentach-wy-ywienie-spa-ntef.html?direct=1&u
    tm_source=nl_special&utm_medium=email&utm_campaign=1
    0535
    <-- nie ja zarabiam na tym linku

    Serbia, 39 pln...

    Serbia: pobyt w luksusowych apartamentach (wyżywienie, spa)

    BTW kultur -- na niektórych kefirach czy jogurtach jest mowa
    o żywych kulturach, zaś na innych brak określenia 'żywe' przy
    słowie 'kultury'. Właśnie sprawdziłem jeden taki kefir, na
    którym brak słowa 'żywe' -- wlałem parę łyżeczek do butelki
    z mlekiem. Butelkę umieściłem na kaloryferze i następnego
    dnia otrzymałem butelkę kefiru... Czyli bakterie były żywe.

    -=-

    Ale jaki to ma związek z bankami?
    Oszczędzam szmal. :)

    -=-

    A teraz oszczędzanie połączone z bankami:

    Na lejku Virgin Mobile mogę:

    bez trudu (swobodnie) lać z mobilnej aplikacji mBanku
    bez trudu używać mobilnej aplikacji Euro Banku

    z lekkim trudem używać mobilnej aplikacji BZ WBK KB Sg
    z lekkim trudem używać mobilnej aplikacji Millennium
    z lekkim trudem używać mobilnej aplikacji SyneCkaTeMobilnego

    z trudem używać mobilnej aplikacji GetinB

    nie mogę:

    używać mobilnej aplikacji SMART Banku
    używać mobilnej aplikacji BIZ Banku
    używać mobilnego interfejsu iPKO

    Z BZ WBK KB Sg korzystałem w przeszłości, wielokrotnie mając
    kartę VM w tablecie pracującym jako HotSpot, zaś aplikację
    bankową -- w smartfonie połączonym z tym tabletem via WiFi.
    Pozostałe aplikacje (łącznie z iPko) wypróbowałem dziś
    bez pośrednictwa tabletu -- mając kartę VM w smartfonie.

    Naprzelewałem się, ;) odebrałem sporo SMSów, dwa razy zadzwoniłem
    (ale za freeko -- chodziło o inicjację SIMki; każda z tych dwóch
    rozmów trwała niespełna sekundę, co dało zero groszy) i kilka
    razy dzwoniłem na tę SIMkę z innej -- bez nawiązywania połączenia,
    czyli za darmo.

    Tak wygląda mój pierwszy dzień z nową (kolejną) SIMką Virgin Mobile.
    Obie SIMki mam z przeniesienia -- pierwszą z mBanku, drugą (dzisiejszą)
    z Play. Rozmowy wychodzące z dzisiejszej kosztują 29 groszy za minutę,
    czyli można nawiązać połączenie za free. Rozmowy wychodzące z pierwszej
    są tańsze, bo do każdego doładowania VM dorzuca 50%.

    Polecam Virgin Mobile i poprzez banery, i bezpośrednio.

    W razie przenosin numeru -- dostaję od Virgin to, co przenośca ;)
    wpłaci do Virgin, czyli mogę się dzielić -- mam czym.

    Przenosiny odbyły się bezproblemowo -- łączność została
    nawiązana po okolo 80 minutach.

    Za nowe numery też coś mam z polecenia od Virgin.

    Za przenosiny dzięki banerowi -- też coś mam, ale nie pamiętam,
    ile. (oczywiście w razie czego połowę odstępuję)

    -=-

    Tak oto mam 2 numery w Virgin Mobile i jeden numer w Orange (przeniosłem
    go znikąd -- Play nie oddał przenoszonego numeru) doładowywany punktami
    z jakiejś kart dawanej przy okazji realnych zakupów. Do tego mam
    4 startery Play. (jeden starter Play zmarnował się zupełnie)

    Dziś przeniesiony numer ('665 363835' == 'Mój Eneuel') ma taką historię:

    latem chyba 2007 roku zacząłem w Plusie
    (10 pln miesięcznie -- kwadrans wychodzących)
    pod koniec 2010 roku przeniosłem się do Ery, która sprzedała się do TeMobile
    (20 pln miesięcznie -- znacznie więcej wychodzących)
    z TeMobile numer powędrował do mBanku chyba wiosną 2012 roku
    (chyba 5 pln miesięcznie -- trochę wychodzących i ze 20 MB netu)
    pod koniec 2013 roku z mBanku wyniosłem się do Play
    (5 pln rocznie -- trochę wychodzących)
    z Play do Virgin Mobile przeszedłem teraz
    (5 pln rocznie -- trochę wychodzących i stały lejek)

    Za 5 pln mam przez rok wychodzące i lejek szeroki na 32 Kb/s -- dla nie
    bardzo korzystny. (w razie potrzeby mogę dokupić minuty lub szybki net
    za te składane latami piątaki; za przeniesienie dostaję piątaka ważnego
    przez miesiąc) VoIP, radio netowe, Jutuba, a nawet niektóre aplikacje
    bankowe nie przejdą, ale mogę korzystać z: wielu bankowych aplikacji
    mobilnych, AGPS, pogody, m@ili oraz grup dyskusyjnych i lekkich stron WWW...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'