  • 1. Data: 2016-04-15 22:50:30
    Temat: Skarga na instytucję finansową a GIODO
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Chcę złożyć skargę do GIODO (noszę się z tym już od jakiegoś czasu) na
    pewną instytucję finansową, która notorycznie wydzwania do mnie i
    oferuje usługi. To, że mają skądś pełne dane wraz z numerem to jedno,
    ale wkurza fakt, że dzwonią mimo tego, że wielokrotnie usłyszeli odmowę
    i brak chęci korzystania z ich usług oraz mimo tego, że ich
    handlowiec/przedstawiciel/telemarketer/naganiacz w jednej z rozmów na
    moją odmowę odrzekł, że zaznaczy w systemie żeby już do mnie nie
    dzwonić. A dzwonią dalej. Więc pałka się przegła - jak to mawia Ferdek
    Kiepski.

    A na stronie GIODO widzę, że za zbadanie sprawy urzędasy kasują 10-taka
    -
    <http://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katal
    og-spraw/opis-uslugi/nieprawidlowosci-w-procesie-prz
    etwarzania-danych-osobowych>

    Ma ktoś doświadczenia w zgłaszaniu spraw do GIODO? Aż chyba ten profil
    zaufany na ePUAP-ie założę...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2016-04-15 23:33:52
    Temat: Re: Skarga na instytucję finansową a GIODO
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krystek <s...@k...art.pl> writes:

    [...]
    > Ma ktoś doświadczenia w zgłaszaniu spraw do GIODO? Aż chyba ten profil
    Tak. Nie sa zachęcające :/ . KNF o wiele bardziej rzetelnie podchodzi do
    skarg.

    KJ
    We cannot do everything at once, but we can do something at once.
    -- Calvin Coolidge

  • 3. Data: 2016-04-16 01:27:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" nerk6m$213$...@n...news.atman.pl

    > pewną instytucję finansową, która notorycznie wydzwania do mnie i

    Napisz i nam -- jaka to instytucja. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 4. Data: 2016-04-16 02:50:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Napisz i nam -- jaka to instytucja. :)

    GKFX

  • 5. Data: 2016-04-16 20:29:22
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-04-15 o 22:50, Krystek pisze:
    > Chcę złożyć skargę do GIODO (noszę się z tym już od jakiegoś czasu) na
    > pewną instytucję finansową, która notorycznie wydzwania do mnie i
    > oferuje usługi.

    do mnie kiedys Alior wydzwaniał. za kazdym razem dzwoniący twierdził, że
    ma napisane, że to pierwszy kontakt. w koncu odpowiedziałem, ze juz znam
    całą ofertę na pamięć i przy kolejnej próbie zaoferowania mi unikalnego
    kredytu tylko dla mnie będę już mocno nieuprzejmy, to przestali.

    skorzystaj z prawa zmiany swoich danych i zmień numer telefonu... na
    kogoś kogo nie lubisz.

    a.