  • 11. Data: 2018-09-30 10:27:09
    Temat: Re: Skąd operator bankomatu zna saldo konta ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Sep 2018 22:17:41 +0200, Karol
    <b...@d...waw.pl> wrote:
    > Czy banki wysyłają gdzieś online saldo konta do jakiejś
    > organizacji, aby
    > nie dało się wypłacić więcej niż saldo na koncie ?

    Powiedz, że żartujesz...

    --
    Marek

  • 12. Data: 2018-09-30 12:14:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 10:27:55 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Powiedz, że żartujesz...

    Nie jest to tak na 100% głupie/naiwne/ignoranckie - bo choćby saldo kredytówki bank
    wysyła on-line do BIK.
    Nie ma to co prawda wiele wspolnego z bankomatami, ale pokazuje, że salda nie siedzą
    tylko w banku.

  • 13. Data: 2018-10-01 06:37:37
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    wysyła on-line do BIK.
    > Nie ma to co prawda wiele wspolnego z bankomatami, ale pokazuje, że salda nie

    Myślę, że chodziło o wręcz odwrotny przypadek. Czyli, jak to miałoby
    działać bez informacji o saldzie.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2018-10-01 06:43:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2018 06:37:20 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Myślę, że chodziło o wręcz odwrotny przypadek. Czyli, jak to miałoby
    > działać bez informacji o saldzie.
    Saldo w sumie nie potrzebne do obsługi kart
    Wystarczy zgoda/odmowa
    Saldo potrzebne jedynie jak własciciel karty "pyta" w bankomacie o dostępne środki

  • 15. Data: 2018-10-01 06:50:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-10-01 o 06:43, Kris pisze:

    > Saldo w sumie nie potrzebne do obsługi kart
    > Wystarczy zgoda/odmowa
    > Saldo potrzebne jedynie jak własciciel karty "pyta" w bankomacie o dostępne środki

    Z tym, że to wymaga komunikacji z bankiem. Info o saldzie -tylko z
    organizacją płatniczą.

    Ale fakt - w przypadku prac serwisowych w bankach - jest ostrzeżenie o
    niedziałających kartach.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2018-10-19 12:53:11
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Pekao S.A - np. wczoraj

    Bankomaty PBS - o dziwo znają nawet salda ,,innych" banków.
    --
    Grzexs