  • 21. Data: 2019-12-05 18:33:03
    Temat: Re: Santander
    Od: "Derek" <d...@a...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5de93b69$0$510$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale ty jesteś NIEMIŁY ;-)

    Ty jesteś za to bardzo MIŁY, jak niżej :

  • 22. Data: 2019-12-05 19:59:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 18:33, Derek pisze:
> [...]

    Ja przynajmniej nie ukrywam jakie mam zdanie i że nic u mnie nie zarobi.
    Jasny zdecydowany przekaz.

    Ty zajmujesz jej bezcenny czas ;-) nie okazując odrobiny szacunku dla
    jej ciężkiej pracy nie odzywasz się. Będzie próbować następny raz bo
    "coś nas rozłączyło...
    Powiedziałbyś NIE Dziękuję i odłożył słuchawkę

    Jesteś odemnie lepszy? W którym miejscu? ;-)

  • 23. Data: 2019-12-06 00:04:44
    Temat: Re: Santander. Sposób na rozmowę.
    Od: "Derek" <d...@a...pl>

    > Ja przynajmniej nie ukrywam jakie mam zdanie i że nic u mnie nie zarobi.

    "Jechanie GRUBO" to nie jest sposób na rozmowę.
    Ona nie musi mieć zarobku uzależnionego od ilości transakcji zawartych.
    Może, ale nie musi.

    > Ty zajmujesz jej bezcenny czas ;-)
    > Jesteś odemnie lepszy? W którym miejscu? ;-)

    Jestem lepszy, bo jest szansa, że dotrze to do szefa i wykasują mój
    numer z listy nękanych.

    Jeżeli ma zarobek od ilości transakcji to :
    1. sama się zwolni, gdy za mało zarobi, albo
    2. szef podniesie jej pensję, jeżeli uzna, że jej praca ma sens,
    ale tacy jak ja zajmują czas.
    3. Szef zlikwiduje stanowisko pracy, jeżeli będzie więcej takich jak ja.

  • 24. Data: 2019-12-06 08:57:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 00:04, Derek pisze:
    > "Jechanie GRUBO" to nie jest sposób na rozmowę.

    A pomyślałeś jak to GRUBO może wyglądać?
    NP. Skąd pani ma ten numer, proszę podać imię i nazwisko, Żądam
    wykreślenia mnie z bazy danych. Proszę więcej na ten numer nie dzwonić.
    Rozmowa została zarchiwizowana ;-)
    To nie muszą być wyzwiska ;-)

    > Jestem lepszy, bo jest szansa, że dotrze to do szefa i wykasują mój
    > numer z listy nękanych.

    Mój sposób lepszy DLA WSZYSTKICH

  • 25. Data: 2019-12-06 09:27:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 08:57, z pisze:

> [...]
    > NP. Skąd pani ma ten numer, proszę podać imię i nazwisko, Żądam
    > wykreślenia mnie z bazy danych. Proszę więcej na ten numer nie dzwonić.

    Skuteczność jednego i drugiego jest znikoma.
    Rozumiem, że cierpicie z powodu straconej minuty na odebranie połączenia
    i powiedzenie NIE. Jak nie zadzwoni bank, to "wylosują" twój numer i
    otrzymasz upominek czy jakiś czajnik albo zaproponują Ci badania,
    wycieczkę itp.

  • 26. Data: 2019-12-06 10:26:17
    Od: z <...@...pl>

    Do mnie bardzo rzadko dzwonią.
    A już na pewno nie kolejny raz. Czyli działa ;-)

  • 27. Data: 2019-12-07 11:44:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-06 o 10:26, z pisze:
    > Do mnie bardzo rzadko dzwonią.
    > A już na pewno nie kolejny raz. Czyli działa ;-)

    Kluczowe jest ile razy w tygodniu czy dziennie to jest rzadko.
    Mam takie telefony raz może dwa w tygodniu.
    Za każdym razem dodaję numer do blokowanych i widzę, że były próby,
    ale zdarzają się te same tematy z kolejnych innych numerów.
    Czasem nawet rozmawiam i jak zaczynam domagać się zapłaty za zmarnowany
    czas,
    to z reguły sami się niegrzecznie rozłączają :-)