  • 11. Data: 2019-12-03 13:16:29
    Temat: Re: Santander chce mi zrobić dobrze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:e46cb57f-b88f-4bfe-b221-12d5badb50aa@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 11:59:14 UTC+1 użytkownik Liwiusz
    napisał:

    >Hmm, atrakcyjności rzeczywiście nie określisz jedynie na podstawie
    >RRSO.
    >Ale sądzę, że jeśli RRSO wynosi 43%, to jednoznacznie można określić
    >kredyt jako nieatrakcyjny i nie ma po co się dalej wgłębiać.

    Liwiusz zlego przykladu uzyl.
    5tys zl kredytu na miesiac, oplaty 150 zl ... brzmi znosnie, jak się
    komus marzą sute swięta, czy np potrzebuje nowy telewizor, na wyjazd
    itp.

    A czy to atrakcyjne ... jesli ktos moze zdobyc taniej, to czywiscie
    nie.
    Ale czy moze ?

    Telewizor mozna na raty 0% kupic, 5k wyciagnac z karty kredytowej - i
    RRSO bedzie 15% albo i mniej...

    J.

  • 12. Data: 2019-12-03 16:22:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > Liściasty kazał nam oceniać atrakcyjność kredytu wyłącznie po RRSO, a
    > tego nie da się zrobić opierając się tylko na tej danej.

    Ta było to niedopowiedzenie. Zażyczyłem sobie 20 tys. zł na rok.

    L.

  • 13. Data: 2019-12-03 16:26:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Może tak, może nie. To już moja sprawa. Bardziej piję do tego, że
    >Liściasty kazał nam oceniać atrakcyjność kredytu wyłącznie po RRSO, a
    >tego nie da się zrobić opierając się tylko na tej danej.

    O ile masz racje, ze kredyt na krotki termin moze sie wydawac
    "atrakcyjny" mimo tak wysokiej RRSO,
    to jednak po to te RRSO wprowadzili, zeby porownywac kredyty, a 43% to
    zasadniczo jest lichwa, a nie atrakcja :-)

    J.

  • 14. Data: 2019-12-03 20:26:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przecież Liwiusz nie chce pożyczyć od, lecz komuś.

  • 15. Data: 2019-12-03 20:46:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Przecież Liwiusz nie chce pożyczyć od, lecz komuś.

    chce pozyczyc od.

    Pytanie czy Liwiusz odda :-)

    bo zarobic 3.5 tys w miesiac ... ja bardzo chetnie, ale jesli Liwiusz
    zna rozne kruczki ...

    Do tego jakis podatek dochodzi, ale to chyba Liwiusz bedzie musial
    placic, ja tylko od zysku ... to nawet chetnie, o ile bedzie zysk :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-12-03 21:25:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na choinkach.
    W mojej okolicy od lat szefowie od choinek przyjeżdżają po utarg wypasionymi
    merolami.

    -----

  • 17. Data: 2019-12-03 21:26:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja Ci pożyczę, tylko oddaj z góry.

    -----

  • 18. Data: 2019-12-05 04:22:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 5de6b6d8$0$559$6...@n...neostrada.pl

    : Przecież Liwiusz nie chce pożyczyć od, lecz komuś.

    Może masz rację, ale nie wynika to z wypowiedzi Liwiusza:

    "Liwiusz" 5de62071$0$17355$6...@n...neostrada.pl

    > Chętnie pożyczę 100 000 zł na miesiąc,
    > oddam 103 000 zł, na RRSO 43%.

    Liwiusz> oddam

    [Liwiusz jest prawnikiem -- na pewno nie odda!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2019-12-05 17:41:58
    Od: "Derek" <d...@a...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba jechać GRUBO z takimi paniusiami żeby się pozwalniały i nie
    > przynosiły dochodu / dawały się wyzyskiwać banksterce.

    Przyczepiłeś się do pani, a ona robi tylko to co jej każe szef.
    Najprawdopodobniej nie udało jej się znaleźć lepszej pracy.

    Gdy do mnie taki ktoś zadzwoni to, po zorientowaniu się,
    nie odzywam się i po czasie rozmówca sam się rozłącza.

  • 20. Data: 2019-12-05 18:16:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-12-05 o 17:41, Derek pisze:
    > Najprawdopodobniej nie udało jej się znaleźć lepszej pracy.

    Świat się zmienił.
    Takie stanowiska będą tylko dla desperatów i za gruby szmal ;-)

    Za dawnych czasów tacy "cyganie" łazili po wioskach i proponowali złote
    interesy. Taki sam stosunek dzisiaj ma Kowalski do akwizytorów.

    > nie odzywam się i po czasie rozmówca sam się rozłącza.

    Czyli dużego szacunku dla jej pracy nie masz.
    A mogłeś porozmawiać, pocieszyć, umówić się na kolejną rozmowę żeby
    łudzić ją że coś sprzeda.

    Ale ty jesteś NIEMIŁY ;-)