  • 1. Data: 2018-12-24 21:30:43
    Temat: Revolut - są już karty w PLN
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Parę dni temu Revolut zaczął wydawać karty z BInem wskazującym
    Polskę. To rozwiązuje sprawę DCC przy płatnościach w Polsce.
    Przed chwilą zamówiłem taką. Procedura wygląda na sensowną - ja
    się poprosi, kasują starą (fizyczną) od ręki i można zamówić nową,
    która już będzie bazowana na PLN. Ma to być bezpłatne (dla
    standardowej karty i standardowej dostawy. Mam dostać nową 2 stycznia.
    Nie wpływa to na wirtualną, która jest normalnie aktywna.

    witrak()

  • 2. Data: 2018-12-24 22:06:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dobre, a skąd to info?
    I jaki jest ten BIN? Może to jakieś prepaidy Danske Bank?
    I jeszcze pytanko - po co używać rewolwera w PL? Są przecież darmowe karty. Chyba że
    jest się na polskie banki obrażonym, ale czymś trzeba ten rewolwer ładować. Choć
    rzeczywiście można z zagranicznego, ja pojawienie się N26 cenię.

  • 3. Data: 2018-12-25 12:18:13
    Temat: Re: Revolut - są już karty w PLN
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 24 grudnia 2018 22:06:09 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:
> [...]
    rzeczywiście można z zagranicznego, ja pojawienie się N26 cenię.

    Ja używam w PL z jednego powodu - Google Pay. A zasilam KK z SCB i moneyback się
    nalicza ;-)
    A kartę MC z Revoluta rozpoznawaną jako polską mam już od końca września br.
    Unieważniłem fizyczną Visę, i zamówiłem MC za 2,65 PLN.

  • 4. Data: 2018-12-25 14:55:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 12:18:14 UTC+1 użytkownik mmk napisał:

    > A kartę MC z Revoluta rozpoznawaną jako polską mam już od końca września br.
    Unieważniłem fizyczną Visę, i zamówiłem MC za 2,65 PLN.

    O, a podasz BIN, czyli 6 pierwszych cyfr numeru karty?
    I zajrzyj jeszcze na tył, czy jest tam napis, czyją własnością (i ew. przez kogo
    wydana) jest karta?

  • 5. Data: 2018-12-25 20:25:10
    Od: mmk <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 25 grudnia 2018 14:55:07 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > O, a podasz BIN, czyli 6 pierwszych cyfr numeru karty?
    > I zajrzyj jeszcze na tył, czy jest tam napis, czyją własnością (i ew. przez kogo
    wydana) jest karta?

    BIN to 527346. A na rewersie karty brak informacji, kto jest właścicielem karty, kto
    ją wydał oraz komu ją zwrócić. Jest tylko adres www.revolut.com i nr telefonu
    +44(0)203 322 83 52 (oraz pasek na podpis, kod CVC2 i hologram).

  • 6. Data: 2018-12-25 20:27:16
    Od: mmk <m...@g...com>

    > (...) A na rewersie karty brak informacji, kto jest właścicielem karty, kto ją
    wydał oraz komu ją zwrócić. Jest tylko adres www.revolut.com i nr telefonu +44(0)203
    322 83 52 (oraz pasek na podpis, kod CVC2 i hologram).

    No i pasek magnetyczny.

  • 7. Data: 2018-12-26 10:13:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, internet o tym BINie mówi tylko, że jest to MC wydany przez bank w USA. Ale to
    pewnie oznacza brak danych i podstawienie domyślnej informacji.

    Ale znów zapytam, po co revolutem _płacić_ w _Polsce_?
    Nie za granicą, nie robić przelewy, nawet nie brać kasę z bankomatu - tylko _płacić_
    w POSach w _Polsce_?
    Ciekawy jestem przede wszystkim argumentów pozytywnych.
    Mogą być też negatywne, byle nie "bo tak" ;P

  • 8. Data: 2018-12-26 10:59:32
    Od: mmk <m...@g...com>

    W moim przypadku (jak już pisałem) Revolut daje możliwość korzystania z Google Pay,
    bez konieczności rezygnacji z używania KK SCB, która to karta daje nienajgorszy
    moneyback, ale nie daje jej się podpiąć do Google Pay.
    Tak więc w moim przypadku rzecz sprowadza się do kwestii - po co używać Google Pay
    zamiast bezpośrednio plastiku.
    A Revoluta poza tym używam do zakupu CHF...

  • 9. Data: 2018-12-26 21:57:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, rzeczywiście nie załapałem, że chodzi o interfejs GP do moneybacku. Ale 3% za
    stacje benzynowe bez plastiku i tak nie dostaniesz.
    Mógłbyś to jeszcze bardziej wyrafinować, np. z KK SCB na rewolwer, z niego spłacasz
    darmową 1-2-3 (ma GP) santandera i masz moneyback podwójny. Ew. coś jeszcze do
    łańczuszka ;>

  • 10. Data: 2018-12-27 11:01:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-12-24 o 21:30, witrak() pisze:
> [...]
    > standardowej dostawy. Mam dostać nową 2 stycznia.
    > Nie wpływa to na wirtualną, która jest normalnie aktywna.

    mnie już o DCC w Polsce nie pyta (za pierwszym razem jak płaciłem miałem
    akie pytanie) więc ww. karta czymś będzie się różniła od tego defaultowej?

    --
    pozdrawiam
    RobertS