  • 11. Data: 2018-05-14 10:37:25
    Temat: Re: Revolut - pytania i odpowiedzi
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam dwie plastikowe karty. Jedną VISA, drugą Mastercard.
    > Można mieć tylko dwie plastikowe. Do tego mam jedną wirtualną.

    > Można.

    ok, to spróbuję sobie zamówić drugą

    testowałem revoluta vs alior kantor i "zwykła" kredytówka, wrażenia
    opisałem tutaj:

    http://finansowewariacje.blox.pl/2018/05/Karty-Revol
    ut-aktualny-hit-na-rynku.html

    ps
    nie, nie jestem ambasadorem żadnej z ww. marek ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2018-05-16 18:42:21
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 10.05.2018 08:12, p...@g...com wrote:

    > Zgadza sie, Revolut wydaje plastikowe karty VISA od marca 2018.

    Coś mi się nie chce wierzyć że MC wydaje swoje karty z napisem VISA - to
    się kupy nie trzyma i niby czemu by to miało służyć?

    Xenocide