  • 11. Data: 2018-03-09 21:05:39
    Temat: Re: Revolut - karty za darmo
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 07.03.2018 o 22:54, Akarm pisze:
    > Jak mogłaby być zainstalowana w aparacie telefonicznym

    Jakim cudem? :D
    Jak można coś zainstalować (poza monetą na nitce) w aparacie
    telefonicznym, takim tepsowym wrzutowym, ze słuchawką i tarczą? Coś nie
    za bardzo zastanowiłeś się nad pytaniem.

    --
    Alf/red/

  • 12. Data: 2018-03-09 21:26:28
    Temat: [OT] Re: Revolut - karty za darmo
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-09 o 21:05, Alf/red/ pisze:

    > Jakim cudem? :D
    > Jak można coś zainstalować (poza monetą na nitce) w aparacie
    > telefonicznym, takim tepsowym wrzutowym, ze słuchawką i tarczą? Coś nie
    > za bardzo zastanowiłeś się nad pytaniem.

    Czy naprawdę nie potrafisz sobie uzmysłowić, że jeśli chce się cokolwiek
    zainstalować, to musi być dostęp? I to jakikolwiek dostęp, inaczej się
    nie da!
    W *każdym* aparacie, w którym coś się instaluje musi być jakiś dostęp do
    tego aparatu. Czy to oprogramowanie, czy też nowe widełki do odkładania
    słuchawki. Nie da się zainstalować niczego, jeśli nie będzie dostępu do
    aparatu. To zresztą dotyczy wszystkich urządzeń, nie tylko aparatów
    telefonicznych.
    Wydaje mi się, że po tych wyjaśnieniach nawet największy głąb powinien
    zapamiętać, że nie da się zainstalować niczego, jeśli nie będzie dostępu
    do urządzenia, w którym chce się coś zainstalować.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 13. Data: 2018-03-10 15:35:10
    Temat: Re: [OT] Re: Revolut - karty za darmo
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 09.03.2018 o 21:26, Akarm pisze:
    > Wydaje mi się, że po tych wyjaśnieniach nawet największy głąb powinien
    > zapamiętać, że nie da się zainstalować niczego, jeśli nie będzie dostępu
    > do urządzenia, w którym chce się coś zainstalować.

    A chciałem subtelnie...

    Dobra: czy ktoś próbował nie pozwolić aplikacji (już zainstalowanej,
    albo właśnie instalowanej, w smartfonie, zwanej archaicznie aparatem
    telefonicznym) Revoluta nie pozwolić na dostęp do mikrofonu i aparatu (z
    kontekstu wynika, że fotograficznego)?
    Albo ktoś udowodni, *dlaczego* jest jej (te aplikacji) niezbędne na
    stałe, nie używając argumentów "bo to oczywiste"?

    PS jakoś hakerzy instalują swój malware na milionach urządzeń, do
    których nie mają dostępu... jakoś producent oprogramowania instaluje
    swoje poprawki na moim komputerze, czyżby miał do niego dostęp?
    --
    Alf/red/

  • 14. Data: 2018-03-12 10:45:22
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 2 marca 2018 17:45:22 UTC+1 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Mi akurat pozwolił na dodanie VISY :)
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > w...@g...com

    1. W którym banku można dostać wirtualną vise?
    2. To konto Revolut to w jakimś brytyjskim banku jest? Mają tam jakieś gwarancje?
    (pije do tego czy to bezpieczne)

  • 15. Data: 2018-03-15 19:31:22
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 10.03.2018 15:35, Alf/red/ wrote:

> [...]
    > Albo ktoś udowodni, *dlaczego* jest jej (te aplikacji) niezbędne na
    > stałe, nie używając argumentów "bo to oczywiste"?

    Jak instalowałem na iPhone (czyli iOS, więc nie wiem jak jest na
    Android) to zapytało mnie najpierw czy chcę zezwolić aplikacji na
    notyfikację a potem zapytało chyba właśnie o aparat albo kontakty/sms a
    może i nie, no już nie pamiętam - nie zezwoliłem. Aplikacja jak
    najbardziej działa i darmową kartę zamówiłem.

    > PS jakoś hakerzy instalują swój malware na milionach urządzeń, do
    > których nie mają dostępu... jakoś producent oprogramowania instaluje
    > swoje poprawki na moim komputerze, czyżby miał do niego dostęp?

    To zazwyczaj się aktualnie dzieje za pośrednictwem zarażonych aplikacji,
    więc de facto użytkownik sam instaluje malware na swoim sprzęcie.

    Xenocide

  • 16. Data: 2018-03-15 19:53:06
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-03-15, xbartx <x...@b...net> wrote:

    [...]

> [...]
    > może i nie, no już nie pamiętam - nie zezwoliłem. Aplikacja jak
    > najbardziej działa i darmową kartę zamówiłem.

    iOS jest pod tym względem o niebo bezpieczniejszy niż Android.

    [...]

    > To zazwyczaj się aktualnie dzieje za pośrednictwem zarażonych aplikacji,
    > więc de facto użytkownik sam instaluje malware na swoim sprzęcie.

    Na Androidzie to bardzo łatwe, na iOS już niekoniecznie :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 17. Data: 2018-11-26 22:32:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-02 o 16:45, Akarm pisze:
    > Jeśli ktoś jeszcze nie ma fizycznej karty Revolut, to teraz może w
    > promocji zamówić sobie jedną za darmo. MasterCard. Nie trzeba pozbywać
    > się wirtualnej, wystarczy dodać nową kartę.

    Znowu tydzień promocji darmowych kart do niedzieli 2 grudnia.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/