  • 1. Data: 2018-02-06 13:22:11
    Temat: Revolut - doładowania i przelewy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    Zainstalowałem sobie aplikację Revolut testowo.

    Poza oczywistą funkcjonalnością (czyli możliwość kupowania z dobrym kursem)
    jest tam opcja przelewu na konto (np. własne).

    W cenniku stoi, że doładowanie kartą kredytową kosztuje 1%, aczkolwiek
    mi prowizji nie naliczyło i jak patrzę w kolejne doładowania, to dalej
    nie nalicza. Może uznało moją kartę za debetową? Nie wiem.
    Przelewy standardowe chyba są bezpłatne.

    Czy ja żle kombinuję, czy ten mechanizm pozwala na wypłatę sobie
    z karty? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 2. Data: 2018-02-06 21:48:45
    Temat: Re: Revolut - doładowania i przelewy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]

    > nie nalicza. Może uznało moją kartę za debetową? Nie wiem.
    > Przelewy standardowe chyba są bezpłatne.

    interchange płaci się tak samo od transakcji debetówką jak i KK albo
    bank traktuje transakcje jako bezgotówkowe (to przy okazji można sobie
    ładnie obrót przez to przepuścić)...

    RobertS

  • 3. Data: 2018-02-18 16:53:07
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Tuesday, February 6, 2018 at 1:22:24 PM UTC+1, Wojciech Bancer wrote:
    > W cenniku stoi, że doładowanie kartą kredytową kosztuje 1%, aczkolwiek

    Kiedys bylo platne, teraz jest za darmo (cennik tez poprawili). Korzystajmy poki sie
    da.

REKLAMA