  • 1. Data: 2018-02-06 13:22:11
    Temat: Revolut - doładowania i przelewy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    Zainstalowałem sobie aplikację Revolut testowo.

    Poza oczywistą funkcjonalnością (czyli możliwość kupowania z dobrym kursem)
    jest tam opcja przelewu na konto (np. własne).

    W cenniku stoi, że doładowanie kartą kredytową kosztuje 1%, aczkolwiek
    mi prowizji nie naliczyło i jak patrzę w kolejne doładowania, to dalej
    nie nalicza. Może uznało moją kartę za debetową? Nie wiem.
    Przelewy standardowe chyba są bezpłatne.

    Czy ja żle kombinuję, czy ten mechanizm pozwala na wypłatę sobie
    z karty? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 2. Data: 2018-02-06 21:48:45
    Temat: Re: Revolut - doładowania i przelewy
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]

    > nie nalicza. Może uznało moją kartę za debetową? Nie wiem.
    > Przelewy standardowe chyba są bezpłatne.

    interchange płaci się tak samo od transakcji debetówką jak i KK albo
    bank traktuje transakcje jako bezgotówkowe (to przy okazji można sobie
    ładnie obrót przez to przepuścić)...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2018-02-18 16:53:07
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Tuesday, February 6, 2018 at 1:22:24 PM UTC+1, Wojciech Bancer wrote:
    > W cenniku stoi, że doładowanie kartą kredytową kosztuje 1%, aczkolwiek

    Kiedys bylo platne, teraz jest za darmo (cennik tez poprawili). Korzystajmy poki sie
    da.

  • 4. Data: 2018-02-23 01:31:17
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 13:22:24 UTC+1 użytkownik Wojciech Bańcer napisał:
> [...]
    > Przelewy standardowe chyba są bezpłatne.
    >
    > Czy ja żle kombinuję, czy ten mechanizm pozwala na wypłatę sobie
    Chyba pozwala. Ale masz jakieś tam limity w revolucie. A dwa - do niedawna jeszcze
    była prowizja za doładowanie konta revolut kk - ale po ostatnich zmianach (PSD II) -
    nie ma tej prowizji. Jak dotąd - doładowanie kk mBanku było liczone jako transakcja
    bezgotówkowa.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 5. Data: 2018-02-23 03:59:42
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Czy ja żle kombinuję, czy ten mechanizm pozwala na wypłatę sobie
    > z karty? :)

    Przelewy na konto Revolut z karty kredytowej T-Mobile mam historii
    zapisane jako transakcje bezgotówkowe.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 6. Data: 2018-02-27 17:29:39
    Od: g...@g...com

    Czy ktos wyrobil sobie karte Visa ?
    W aplikacji widze tylko Mastercard a na stronie chwala sie Visa.
    Mam mastera z aliora, chce inna tj Visa. Czasami moze byc lepsza.

  • 7. Data: 2018-02-27 21:02:25
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-02-27, g...@g...com <g...@g...com> wrote:
    > Czy ktos wyrobil sobie karte Visa ?
    > W aplikacji widze tylko Mastercard a na stronie chwala sie Visa.
    > Mam mastera z aliora, chce inna tj Visa. Czasami moze byc lepsza.

    Ja mam wirtualną kartę VISA.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 8. Data: 2018-02-27 21:44:45
    Od: g...@g...com

    Wirtualna mnie nie interesuje, zamowilem mastera bo juz nie zalape sie na testy

  • 9. Data: 2018-03-01 15:03:01
    Od: em <e...@g...com>

    A mi przy dodawaniu KK krzyczy, że może zostać naliczona prowizja 1%.
    Przy debetowej nie ma takiego komunikatu.

    Może faktycznie niektóre KK Revolut rozpoznaje jego debetowe.

  • 10. Data: 2018-04-06 15:16:44
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 1 marca 2018 15:03:03 UTC+1 użytkownik em napisał:
    > A mi przy dodawaniu KK krzyczy, że może zostać naliczona prowizja 1%.
    > Przy debetowej nie ma takiego komunikatu.
    >
    > Może faktycznie niektóre KK Revolut rozpoznaje jego debetowe.

    Nie, to nie jest kwestia rozpoznania kk jako debetowej, to bug w plikacji. Po prostu
    jest to stary komunikat, tak samo jak w FAQ nie zmienili informacji, że już nie
    pobierają prowizji za doładowanie KK.