  • 31. Data: 2019-01-10 11:40:17
    Temat: Re: Revolut a brext
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmmm, chyba jednak "agent wpływu", czyli najgorszy, płatny rodzaj podstępnego trolla
    (zawsze w takich chwilach przychodzi mi na myśl mądrość przeczytana dawno temu na śp.
    p.r.h.n.: "jak byłem mały, to myślałem, że to fantastyczna sprawa dostawać pieniądze
    za czytanie książek czy oglądanie filmów - teraz jestem duży i już tak nie myślę" -
    oraz odpowiedź: "najgorzej to chyba brać pieniądze za sex" ;) - ale może jednak
    nerwowy, więc spróbuję wyjaśnić, że przelewy akceptowane to nie to samo, co przelewy
    wychodzące.
    Poza tym co do akceptowanych zrób test, to się przekonasz, czy SEPA dochodzą.
    Zaś Chorwatowi nawet SEPA nie było łatwo zapłacić, bo chorwackie banki za
    przyjmowanie SEPA pobierają opłaty i trzeba potem jeszcze dopłacać.

  • 32. Data: 2019-01-10 12:49:25
    Od: g...@g...com

    Mnie bardziej interesuje czy wychodza, moge doladowac karta.
    Ale to logiczne konto nie w UE nie ma SEPA !
    Ale i to logiczne nie ma sepa Revolut bay bay, sa inne opcje.
    Bay bay Revolut kaput ! Koniec dyskusji !
    gtoni

  • 33. Data: 2019-01-10 13:55:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wychodzić będą z Litwy, gdzie rewolut jest już bankiem.
    Więc będą. Logikę masz do remontu, ew. uzupełnienia paliwa.

  • 34. Data: 2019-01-10 16:39:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Pewnie bzdura, albo traktują SEPA jak typ SWIFTa.
    >Jak możesz to zrób przelew testowy na 1 euro z IKA.

    Co to jest IKA?

    --
    marfi

  • 35. Data: 2019-01-10 18:15:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Internetowy Kantor Aliora, kantor.aliorbank.pl

  • 36. Data: 2019-01-10 18:45:05
    Od: Waldek <m...@o...pl>

> [...]
    > Zaś Chorwatowi nawet SEPA nie było łatwo zapłacić, bo chorwackie banki za
    przyjmowanie SEPA pobierają opłaty i trzeba potem jeszcze dopłacać.

    Dokładnie tak - robiłem wlew SEPA do Rajfiego Chorwackiego
    i skasowali 7E

    Dear Mr. Waldemar,

    Thank you for the quick advance payment transfer to our bank account.
    We received the money today, 250 Euro - 7 Euro bank costs.
    In attached file I send you bank confirmation about your payment.

    Pozdro

  • 37. Data: 2019-02-19 20:52:18
    Od: g...@g...com

    Cos brexit Revolutowi nie sluzy. Przeniesiono konta do Dankse Bank a tu
    prosze:https://www.bankier.pl/wiadomosc/Estonia-zaka
    z-dzialalnosci-banku-podejrzewanego-o-pranie-pienied
    zy-4204432.html.
    To samo w Polsce ?
    Zapewnia za wzystko pod kontrola - ale ja wole wycofac wszystkie pieniadze,
    bo zaczyna to byc trefne ? Wole nasz Kantor Aliora.

  • 38. Data: 2019-02-19 23:20:07
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-19 o 20:52, g...@g...com pisze:
> [...]
    > Zapewnia za wzystko pod kontrola - ale ja wole wycofac wszystkie pieniadze,
    > bo zaczyna to byc trefne ? Wole nasz Kantor Aliora.

    Czasami jak nie wiadomo o co chodzi ....
    Może podobnie jak z Huawei-em - niby nic mu nie udowodniono,
    ale nagonka ruszyła