  • 51. Data: 2019-09-02 12:52:04
    Temat: Re: Rekordowe 350 zł premii za założenie konta w BNP Paribas
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 września 2019 02:11:58 UTC+2 użytkownik Animka napisał:

    > Możesz wejść na swoje konto w internecie i sprawdzić najpierw ile
    > pieniędzy Ci zostalo.
    >

    > --
    > animka

    Wygodniej będzie przez aplikację. Wiele instytucji zapewnia powiadomienia po każdej
    transakcji :)

  • 52. Data: 2019-09-05 12:09:33
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Promocja z 350 zł premii cieszyła się takim zainteresowaniem, że zakończyła się sporo
    przed czasem. Może to zasługa kolegi "z" za podbijanie postu?

    Co by nie było, ruszyła nowa akcja z 251 zł ale w gotówce zamiast w bonach.

    Szczegóły: https://jakdorobic.com/bnp-251/

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 11:53:10 UTC+2 użytkownik jakdorobic.com napisał:
    > BNP Paribas od pewnego czasu sam się przelicytowuje w promocjach bankowych. Zaczeło
    się od 150 zł, a obecnie jest aż 350 zł premii na start przy dość łatwych warunkach i
    darmowej karcie debetowej (wcześniej wciskali płatną).

    > Zainteresowanie promocją jest ogromne, ponadto do 440 zł można zdobyć w ramach
    akcji karty kredytowej. Okres karencji wynosi tylko 9 miesięcy.

    > Wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę, a zarówno prowadzenie konta i
    obsługa karty będą dla Was darmowe.

  • 53. Data: 2019-09-05 13:27:33
    Od: z <...@...pl>

    Jesteś ZBANOWANY ;-) za brak odpowiedzi na pytanie z czego masz pieniądze?
    Z wisienek czy ze spamowania o nich?

    Zanim nie odpowiesz na pytanie wszystkie Twoje SPAMY będą KASOWANE ;-)

  • 54. Data: 2019-09-08 18:13:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d67cc1b$0$17361$6...@n...neostrada.pl

    > Ale biorac pod uwage, ze wszystko (co uzywam) mam
    > darmowe, to jakos nie czuje sie przerzucony.

    Może tracisz na lokatach? -- poprzez zmniejszenie zysku.

    -=-

    IMO póki bank nie zmusza do kooperacji i dotrzymuje umów -- OK.

    -=-

    Ponoć JKaczyński nie nadużywa ;) współpracy z bankami;
    podobnie najwyraźniej z z, który nawet nie nadał sobie
    rozsądnego pseudonimu -- będąc poligrafem... (szewc
    w dziurawych butach?)

    -=-

    BTW kooperacji -- Mille znów dał mi limit, i znów okazało
    się, że choć śpię do południa, można dogadać się ze mną
    przez telefon.

    Gdzie ten limit ulokować?
    - W Mille? Co jakiś czas środki w Mille stają się zbyt stare...
    [śpieszmy się kochać środki, tak szybko się starzeją?
    ponoć nawet kobiety nie starzeją się aż tak szybko]
    - poza Mille? gdzie?
    - w Getin? tam też starzeją się
    - w ING? jednorazowa akcja, po której środki stały się stare
    - wykorzystać do obrotów? aż tyle nie potrzebuję
    - zwiększyć zapotrzebowanie na obracanie?
    aż tak pracowity chyba nie jestem...
    - trzymać do lepszych czasów?...
    najlepszy czas -- to DZISIAJ...

    -=-

    BTW lepszego jutra z propagandy sukcesu KO...

    jutro może być lepsze od pojutrza ;)

    -=-

    BTW tej propagandy -- ponoć net do 24 roku życia ma być za free.
    Czy to znaczy, że zabiorą mi bezpłatny net, bo jestem za starzy? ;)

    Albo ponownie dadzą mi darmowy ;) Aero2 w kapciach?

    -=-

    Nie popieram żadnej z opcji politycznych. :)

    Jestem przeciwnikiem istnienia/budowania/utrzymywania państw narodowych.
    IMO każdy zdrowy na umyśle powinien powstrzymywać się od niszczenia
    ,,obcych'': języków, kultur, nacji, tradycji, nekropolii czy metropolii
    itd... I każdy może pielęgnować te zdobycze ludzkości (typu: język, styl
    czy obyczaj) które uznaje za warte przetrwania bądź kontynuowania...

    https://www.google.pl/search?sxsrf=ACYBGNQBlxF96I_4B
    laCcyN1rP2gT6iTIg%3A1567958502188&source=hp&ei=5iV1X
    cqNCK3KrgTt8Y2gAg&q=narody+kaczmarski+tekst&oq=narod
    y+kaczmarski&gs_l=psy-ab.3.1.0l2.96.5921..7916...0.0
    ..0.198.1697.13j4......0....1..gws-wiz.......0i131j3
    5i39j0i22i30.QjGovW_MitY

    https://www.youtube.com/watch?v=EpiAoOImJ8k

    Nie ukrywam, iż zależy mi na przetrwaniu twórczości Jacka Kaczmarskiego
    i jedyną nagrodą za propagowanie tejże twórczości oczekiwaną/pożądaną
    przeze mnie jest przetrwanie tejże twórczości.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 55. Data: 2019-09-09 11:07:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." 5d67cc1b$0$17361$6...@n...neostrada.pl
    > darmowe, to jakos nie czuje sie przerzucony.

    >Może tracisz na lokatach? -- poprzez zmniejszenie zysku.

    Pewnie tak, ale co - mam prywatnie pozyczac pieniadze ?

    A trzymam tam, gdzie najwieksze %,

    >BTW kooperacji -- Mille znów dał mi limit, i znów okazało
    >się, że choć śpię do południa, można dogadać się ze mną
    >przez telefon.

    >Gdzie ten limit ulokować?

    Limit to chyba platny, wiec nie brac, albo brac, ale nie uzywac ...

    J.

  • 56. Data: 2019-09-17 08:58:07
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    BNP Paribas przebił sam siebie i podwyższył premię z 251 zł na 320 zł. To rekord pod
    względem premii gotówkowej. Poprzednie 350 zł było w bonach do Biedronki :)

    Szczegóły na blogu: https://jakdorobic.com/rekordowa-premia/

  • 57. Data: 2019-09-27 17:51:20
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 17 września 2019 08:58:09 UTC+2 użytkownik jakdorobic.com napisał:
    > BNP Paribas przebił sam siebie i podwyższył premię z 251 zł na 320 zł. To rekord
    pod względem premii gotówkowej. Poprzednie 350 zł było w bonach do Biedronki :)

    BNP przebił siebie już nie raz, tym razem może nie kwotowo, ale wystartował z
    promocją o nazwie "Przelew dla przyrody", w ramach której część kasy może zgarnąć
    wiśniobiorca, a część fundacja zajmująca się ochroną przyrody.

    Może być tak:
    - 300 zł trafia do Ciebie,
    - 200 zł bierzesz Ty, a 100 zł trafia na konto fundacji
    - 100 zł odbierasz, a 200 zł premii otrzymuje wybrana przez Ciebie fundacja
    - cała premia, czyli 300 zł ląduje na rachunku fundacji
    oczywiście po uprzednim spełnieniu warunków promocji:

    http://bankomaniacy.pl/przelew-dla-przyrody-bnp-pari
    bas/

  • 58. Data: 2019-09-27 18:31:12
    Od: z <...@...pl>

    Rozmnażacie się przez pączkowanie? ;-)
    SPAM TO ZŁOOOOOO

  • 59. Data: 2019-10-01 17:31:24
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2019 18:31:15 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > Rozmnażacie się przez pączkowanie? ;-)
    > SPAM TO ZŁOOOOOO

    Przez pączkowanie to rozmnażają się promocje. Tym razem BNP Paribas zasunął aż 350 zł
    premii gotówkowej przy mega prostych warunkach. To rekord wśród promocji kont
    osobistych.

    Szczegóły: https://jakdorobic.com/rekord/

  • 60. Data: 2019-10-01 18:34:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jakdorobic.com" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Przez pączkowanie to rozmnażają się promocje.
    >Tym razem BNP Paribas zasunął aż 350 zł premii gotówkowej przy mega
    >prostych warunkach. To rekord wśród promocji kont osobistych.
    >Szczegóły: https://jakdorobic.com/rekord/

    No no ... poprzednia za 300 nie spelnila zalozen, czy postanowili
    powk*/zachecic do wypowiedzenia ? :-)

    No ale zaraz - jakie zalozenia, jesli sami ograniczaja ilosc
    uczestnikow ?

    J.