    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zaświadczenie o spłacie kredytu - ile kosztuje?
    Date: Thu, 15 Sep 2011 00:03:15 +0200

    mvoicem <m...@g...com> wrote on 2011-09-14_23:44

    > Jak dla mnie, to takie sobie potwierdzenie ...
    >
    > Tak samo, jak ci US zrobi zwrot podatku z rozliczenia
    > rocznego, nie oznacza to że tym samym potwierdza że dobrze
    > rozliczyłeś.

    To zupełnie inna sytuacja.
    Bank wykonując taki przelew potwierdza, że wg jego ustaleń saldo
    było, jakie było, a on wykonał operację zamknięcia rachunku.
    Jeżeli nawet okazałoby się później, że było inaczej, to bank i tak
    nie będzie mógł "chodować długu", ponieważ nie miałeś podstawy nie
    uznać stanu ustalonego przez bank za prawidłowy. Bank będzie
    musiał Cię powiadomić i oczywiście, będziesz musiał zapłacić
    różnicę, ale z odsetkami od chwili powiadomienia, że jednak było
    inaczej, a nie z 10 lat :-)

    Natomiast z podatkiem wiadomo, że przez 5 lat od końca roku, w
    którym wykonano ostatnią czynność związaną z Twoim rozliczeniem
    (np. złożenie rozliczenia rocznego) USkarbowy może przeprowadzić
    kontrolę. I jeśli ta kontrola wykaże, że coś źle policzyłeś -
    wpadłeś. Dopiero upływ ww terminu lub przeprowadzona kontrola
    zamyka sprawę.

    witrak()