    From: xxx <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Date: Tue, 07 May 2019 13:24:28 +0200

    Dawid Rutkowski pretended :
    > Hmm, ale z czym masz problem w xerowaniu w porównaniu ze spisaniem
    > wszystkich danych? Japa akurat jest najmniej potrzebna w zrobieniu "dowodu
    > kolekcjonerskiego" - a wręcz zbędna. Foto zaś Ci w banku na wejściu zrobią
    > takie tylko, jakie będą chcieli, chyba że w masce przyjdziesz - ale wtedy
    > mogą od razu strzelać ;P

    Z tym mam problem że nigdy nie wysyłam swoich danych przez net,
    jakiegoś xero dowodu czy innych danych wrażliwych. Będzie ten skan w
    systemie bankowym, a nigdy nie wiadomo czy kiedyś te dane nie wyciekną,
    a wtedy to już będzie taki dowód latał po całym necie.
    Wiem że banki mają swoje zabezpieczenia, ale nigdy nic nie wiadomo,
    każde zabezpieczenie można złamać. Dlatego dla mnie jest głupotą
    wysyłanie xero dowodu czy w ogóle xerowanie po to żeby mieć w systemie.