    From: xxx <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: xero/skan dowodu osobistego w imię czego?
    Date: Tue, 07 May 2019 12:41:07 +0200

    mahe used his keyboard to write :

    > Napisz co to za bank, będziemy omijać.

    ING

    > Gdy rok temu (okolice września) dostałem nowy dowód osobisty, byłem osobiście
    > zaktualizować dane w Nest Banku (godzinę to trwało). Również domagali się
    > skanu, a na mój sprzeciw wielkie zdziwienie i dzwonienie po pomoc gdzieś tam
    > wyżej. Skończyło się na pisemnym oświadczeniu, że się nie zgadzam na
    > kopiowanie i przetwarzanie mojego wizerunku. Tak, patrzyli na mnie jak na
    > wariata i dziwaka.
    >
    > W Inteligo poszło dużo prościej: kanałem telefonicznym podałem nowe dane (nr
    > dow osob.) i gitara.

    Kiedyś tam też poszedłem i tylko wklepali do systemu nowy numer dowoodu
    i tyle, a od teraz wymyślili sobie takie coś.
    Te ustawy zamiast bardziej chronić prywatność to tylko działają
    odwrotnie. Różne firmy czy korporacje pod ich płaszczykiem wyłudzają
    coraz więcej danych na temat każdego z osobna.
    Najgorsze że jak mówię że nie dam sxerować to wszyscy patrzą jak na
    wariata, albo twierdzą, że i tak każdy te dane ma. Po prostu porażka.