    From: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: www.kb24.pl ?
    Date: Thu, 17 Oct 2002 13:13:57 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@telimena.impaq.com.pl

    t...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    > A jak to sobie wyobrażasz. Przeciez trzeba cos podpisac. Wizyta nie
    > trwa godzine tylko znacznie krócej i oczywiście tylko raz. Nie chcę
    > reklamowac KB. Ale w krytyce trzeba mieć troche umiaru i poczucia
    > rzeczywistości.

    Co do wyobrażeń, to nie miałbym nic przeciwko, gdyby wzorem np.
    mBanku przysyłali umowę i co tam jeszcze trzeba pocztą.
    Skoro skrócili godziny pracy oddziałów, zamykając je w soboty,
    to wizyta w oddziale wymaga ode mnie wzięcia urlopu na jeden
    dzień.
    A co do owej godziny - tak mnie poinformowano w oddziale, gdy
    dowiadywałem się kiedy mogę to załatwić. Stwierdzili, że wprawdzie
    oddział jest otwarty do 18-tej, ale powinienem być chociaż
    godzinę wcześniej, bo inaczej mnie nie obsłużą. Może i w rzeczywistości
    pójdzie szybciej, ale jakoś nie palę się do urywania wcześniej
    z pracy, żeby potem zostać spławionym w oddziale.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.