  • 11. Data: 2002-07-14 11:20:48
    Temat: Re: taxi - tylko karty wypukle?
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Wojtek Piecek znowu nadaje:

    > 1000 lub 1024, zalezy od wyksztalcenia mowiacego (humanistyczne czy
    > techniczne).

    Raczej techniczne czy informatyczne.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 12. Data: 2002-07-14 11:45:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > AFAIR 3kzl. Zwykly chyba 2kzl kosztuje.

    To znaczy ze z moja pamiecia dobrze nie jest ;).
    i troche OT ;). Usilowalem znalezc w archiwum Kart maila Renaty w ktorym
    wydawalo mi sie, ze padlo cos ok. 1kPLN, ale nie udalo mi sie, za to zdalem
    sobie sprawe jak dlugo czytam Karty i pbb. To dziwne jak czyta sie maila,
    pamieta sie go dobrze, pamieta sie dyskusje, a przy nim data z przed 2, 3,
    czy 4 lat ;).

    Pozdrawam wszystkich "starych" i "nowych" grupowiczow
    Maciej

  • 13. Data: 2002-07-14 17:42:09
    Temat: Re: taxi - tylko karty wypukle? (OT)
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
    jeden kilo?
    --
    :: METAXA ::
    Mechanical Electronic Troubleshooting and Accurate Xenocide Android

  • 14. Data: 2002-07-14 18:56:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jul 14, 2002 at 07:42:09PM +0200, Metaxa wrote:

    > Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
    > jeden kilo?

    Zadanie chyba nierozwiazywalne.

    A tak btw to nie znam zadnego noszacego ziemniaki. Absolutnie zadnego.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-07-14 20:15:47
    Od: "hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał:

    > Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
    > jeden kilo?

    Gdyby każdy ziemniak ważył tyle samo to można wtedy pogłówkować... ;)

    hosi

  • 16. Data: 2002-07-14 22:04:54
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Metaxa wrote:

    > Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
    > jeden kilo?

    tyle ze razem beda wazyc 1024 gramy?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!