Finanse

Finanse - porady

11. Data: 2002-07-14 11:20:48
Temat:Re: taxi - tylko karty wypukle?
Od:simon <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Piecek znowu nadaje:

> 1000 lub 1024, zalezy od wyksztalcenia mowiacego (humanistyczne czy
> techniczne).

Raczej techniczne czy informatyczne.

--
( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

12. Data: 2002-07-14 11:45:11
Od:"MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

> AFAIR 3kzl. Zwykly chyba 2kzl kosztuje.

To znaczy ze z moja pamiecia dobrze nie jest ;).
i troche OT ;). Usilowalem znalezc w archiwum Kart maila Renaty w ktorym
wydawalo mi sie, ze padlo cos ok. 1kPLN, ale nie udalo mi sie, za to zdalem
sobie sprawe jak dlugo czytam Karty i pbb. To dziwne jak czyta sie maila,
pamieta sie go dobrze, pamieta sie dyskusje, a przy nim data z przed 2, 3,
czy 4 lat ;).

Pozdrawam wszystkich "starych" i "nowych" grupowiczow
Maciej

13. Data: 2002-07-14 17:42:09
Temat:Re: taxi - tylko karty wypukle? (OT)
Od:"Metaxa" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
jeden kilo?
--
:: METAXA ::
Mechanical Electronic Troubleshooting and Accurate Xenocide Android

14. Data: 2002-07-14 18:56:02
Od:w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, Jul 14, 2002 at 07:42:09PM +0200, Metaxa wrote:

> Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
> jeden kilo?

Zadanie chyba nierozwiazywalne.

A tak btw to nie znam zadnego noszacego ziemniaki. Absolutnie zadnego.

--

--w

15. Data: 2002-07-14 20:15:47
Od:"hosi" <h...@u...ten.napis.hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał:

> Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
> jeden kilo?

Gdyby każdy ziemniak ważył tyle samo to można wtedy pogłówkować... ;)

hosi

16. Data: 2002-07-14 22:04:54
Od:Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Metaxa wrote:

> Ile ziemniaków przyniesie informatyk, jeżeli poprosimy go aby kupił
> jeden kilo?

tyle ze razem beda wazyc 1024 gramy?

--
Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!