  • 1. Data: 2002-01-01 10:41:16
    Temat: Re: tabela opłat i prowizji - powiadomienie o nowej
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> napisał w wiadomości
    news:a0psua$jii$1@news.tpi.pl...

    > Może najpierw co do obowiązku doręczenia.
    [ciach]
    > Te postanowienia nie muszą być w PB - wystarczy sam KC, gdyż nowe PB
    > wyraźnie stwierdza, że TOiP to część umowy. Czyli stosuje się art. 384
    > 384(1) KC.
    > Pozdro
    > AR

    Niech Ci będzie :-) nie będę co do takich szczegółów dyskutował, bo
    nie jestem prawnikiem. Życzyłbym sobie i wszystkim klientom takiego
    traktowania, jak to jest w Twojej - na razie - teorii, choć z drugiej
    strony idę o zakład, że mało który bank nie skorzysta z okazji, żeby
    koszty związane z taką zmiana prawa odbić sobie na klientach.
    Pozostaje natomiast kwestia: czy wszystkie istniejące umowy muszą
    być dostosowan do obecnego prawa, czy tylko nowe? Jeśli wszystkie, to do
    kiedy się tego spodziewać?
    Które banki regulaminy już odpowiadające nowej sytuacji prawnej,
    tzn. określające warunki zmiany i jak te warunki wyglądają?

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p