    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 31 Jan 2019 07:31:35 -0800 (PST)
    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:51:41 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Przypomnij ile masz kart?

    Właśnie dobiłem do 20 - ale to już szczyt, jedna jest na wypowiedzeniu.

    Pamiętać o czymkolwiek muszę dla 6 z nich:
    w tym 4 grożą konsekwencjami, jak zapomnę, ale każda daje nagrodę (jak już dadzą to
    zamknę):
    - ca - wpływ 1k i jedna płatność/mc - w zamian 200zł,
    - pekao - wpływ 500 i jedna płatność/mc - w zamian 100zł i KO na 3%,
    - mille KK - 1 płatność/mc - w zamian 200zł,
    - platynowa KK santander - 10 płatności w 3 miesiące, w zamian rok spokoju, karta
    priority pass oraz porządne ubezpieczenie,

    a 2 jedynie mają warunki otrzymania nagrody:

    - mille KD - moneyback 5%/2% za płacenie blikiem/kartą,
    - bnp paribas KD - 250zł za płacenie kartą i wpływ 1k.

    Pozostałe bezwarunkowo za darmo - a są to 3 kredytówki (w tym jedna na
    wypowiedzeniu), 2 naklejki, karta curve, N26 - KD euro, IKA w euro oraz 6 debetówek
    złotówkowych - w tym 2 z darmowymi wszystkimi bankomatami w PL i 3 kolekcjonerskie z
    mBąka.

    > Bo prawdziwy wiśnioppożeracz na jednej karcie nie kończy

    Ale chcesz dyskutować w temacie czy wszystko sprowadzić do ekstremum?
    Póki co była dyskusja o wzięciu udziału w jednej promocji, i to w sytuacji, gdy ktoś
    i tak kartą płaci - czyli przede wszystkim kupuje w miejscach, gdzie kartą można
    płacić i wymagany obrót tak czy siak robi.

    Do bycia wiśniopożeraczem jeszcze daleka droga.
    A żonę wcale nie tak łatwo przekonać do tej zabawy ;P

    > Tam błędy od razu. Niektórzy wolą normalność. Tak przynajmniej z mojej perspektywy
    to wygląda.

    Jeśli za "normalność" masz większość (w sumie tak się to definiuje) to "normalny"
    człowiek w PL nie ma też żadnych oszczędności.
    Normalność nie jest równa pozytywności.

    > O widzisz- coś przegapiłeś, zaniedbałeś. Jakieś samokaranie sobie wymyśl bo kasa
    koło nosa przelatuje;)Albo reklamację do Citka złóz czy tam do ich działu retencji że
    Eneuel ma program poleceń a Ty nie

    U nich to chyba nawet Eneuel nie ma, sami się tym zajmują.
    Ew. największym blogerom coś odpalają.

    > Ano pisałem że reklamacje tez w pakiecie trzeba uwzględnić.
    > Dali Tobie z tym NFC czy drogę sądowa potestujesz?
    > A niby drobnych kruczków nie ma.
    > Ile miesięcznie reklamacji składasz?

    Nie dali i już mi się nie chciał do Rzecznika Finansowego z tym iść.
    Tu masz rację, zasługuję na ubiczowanie za lenistwo ;P
    Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że RF sam utrudnia - pismo trzeba wydrukować,
    podpisać i dopiero własnoręcznie podpisane zeskanować i wysłać.

    > Żeby się upewnić musiałeś warunki promocji, regulamin itp przeczytać ze
    zrozumieniem.
    > Można to na kiblu robić to niby straty czasu nie będzie ale niekoniecznie dla
    wszystkich pasjonujące jest czytanie regulaminów.
    > Szanuj innych.

    Ale czy ja do czegoś kogoś zmuszam?
    Chyba że za brak szacunku masz porównanie ze "średnio inteligentnym matołem" (TM)?
    Kochana UE wymusiła na banksterach pisanie regulaminu językiem zrozumiałym dla
    każdego o "normalnym" IQ.
    Jeśli ktoś tego nie potrafi zrozumieć przy pierwszym czytaniu, niech lepiej w ogóle z
    usług bankowych nie korzysta.
    I tym bardziej z promocji - bo to nie są "punkty czerwone", czyli każdemu po równo,
    tylko zielone: "każdemu wg jego możliwości".

    > Można reklamować jak przyślą różowy

    Nie można. I kto wie, może przyślą. Ale ja dostałem szary (mimo że na żony PESEL).

    > Czyli trzeba idiotę z siebie robić co to niby rezygnuje a później z drążącym sercem
    czeka na telefon z działu retencji żeby drżącym głosem wycofać rezygnację.

    Echh, nieśmiały jakiś jesteś?
    To oni dzwonią, to im zależy i to oni proponują.
    A Ty się łaskawie zgadzasz ;P