    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 31 Jan 2019 06:19:57 -0800 (PST)
    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:09:17 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Przecież Dawid kilka dni temu pisał- z Zalando 10 par spodni kup, zapłać karta,
    spodnie oddaj i domagaj się zwrotu na ROR czy inna kartę.
    > Wcześniej spotkanie z kurierem, kilka kontaktów z infolinia, ze dwie reklamacje i
    telefon jest Twój
    > Darmo;)

    Nie z zalando tylko z c&a ;P
    I tylko wtedy jak się komuś strasznie śpieszy.
    Bo na wydanie tych bodajże 1500zł jest 3 miesiące.
    Jak ktoś kartą nie płaci to pakowanie się w taką promo jest kłopotem.
    Jak ktoś kartą i tak płaci, to dla "średnio inteligentnego matoła" (TM moja
    wychowawczyni z liceum) płacenie tą czy inną kartą nie powinno stanowić żadnego
    problemu.
    Ale co ja poradzę na cudze blokady mentalne?
    Do promo citka nie namawiam, bo nie mam z nimi programu partnerskiego czy poleceń ;>
    Jednak z doświadczenia szczerze stwierdzę, że proces jest bezproblemowy - chyba że
    dla kogoś kurier to jest problem. Kruczków i drobnych druczków też brak.
    Ja reklamowałem otrzymany telefon, bo dali LG K8 (2017) Dual SIM, a miał być "zwykły"
    LG K8 (2017) - różnica jest taka, że dual sim nie ma NFC, a mi na tym zależało. Ale z
    tym redmi 6a wszystko jest jasne od samego początku (no, może tylko koloru sobie nie
    można wybrać).
    Dodatkowo do telefonu można jeszcze 150zł wycisnąć - ale jak ktoś nie chce to jego
    sprawa, a je nie jestem taki, żeby chować dla siebie wiedzę o możliwościach działów
    retencji testowanych banków (porządne są w citku, milku i santanderze).