  • 11. Data: 2013-02-28 16:59:52
    Temat: Re: skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > SK Bank to bank spoldzielczy, gwarancja BFG do 100tys EUR,
    > bezpieczenstwo identyczne jak w bankach komercyjnych

    o, dzięki - umkęło mi.
    Ciekawa alternatywa dla Czarneckiego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 12. Data: 2013-02-28 19:44:11
    Od: Forall <N...@s...info>

    On 28.02.2013 16:59, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > o, dzięki - umkęło mi.
    > Ciekawa alternatywa dla Czarneckiego.

    Dzisiaj już jest niedostępna e-lokata na 3-mce, coś innego bez limitu?

  • 13. Data: 2013-03-05 12:30:27
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Chwalą się że założyli nowy oddział w Katowicach (nie wiem kiedy).
    Szczęśliwi ci, którzy mogą założyć konto - dają 6,40 na stałej stopie.

    Ktoś przerabiał już zwrot kasiory od nich? Dotarła od razu bez opóźnień?