Finanse

Finanse - porady

11. Data: 2013-02-28 16:59:52
Temat:Re: skbank, skorzystał ze zmienności oprocentowania
Od:Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> SK Bank to bank spoldzielczy, gwarancja BFG do 100tys EUR,
> bezpieczenstwo identyczne jak w bankach komercyjnych

o, dzięki - umkęło mi.
Ciekawa alternatywa dla Czarneckiego.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

12. Data: 2013-02-28 19:44:11
Od:Forall <N...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

On 28.02.2013 16:59, Budzik wrote:
> Osobnik posiadający mail o...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:

> o, dzięki - umkęło mi.
> Ciekawa alternatywa dla Czarneckiego.

Dzisiaj już jest niedostępna e-lokata na 3-mce, coś innego bez limitu?

13. Data: 2013-03-05 12:30:27
Od:Zibo <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chwalą się że założyli nowy oddział w Katowicach (nie wiem kiedy).
Szczęśliwi ci, którzy mogą założyć konto - dają 6,40 na stałej stopie.

Ktoś przerabiał już zwrot kasiory od nich? Dotarła od razu bez opóźnień?