    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Date: Wed, 23 May 2018 16:39:08 +0200

    > No i wg mojego rozumienia regulaminu z "indywidualnej" KK te przelewy można było
    robić (bo mBank dawał możliwośc techniczną), ale nie wolno było (bo zabraniał
    regulamin) dla danin związanych z prowadzoną DG

    Według mnie to jest tworzenie problemów dla ich tworzenia.
    Dawno, dawno każdy z nas (współwłaścicieli) opłacał sam ZUS.
    Aż bank zgłosił zastrzeżenia.
    No to zaczęliśmy opłacać z konta firmowego razem z pracownikami i
    wszystko wliczać w koszty (firma musiała też wystawiać dla każdego z nas
    co miesiąc kwitek, bez którego nie dało się pójść do lekarza - nie wiem
    czy to było ogólnopolskie czy eksperymentalne regionalne). Potem kwestię
    ubezpieczony/nie ubezpieczony ogarnęli jakoś inaczej i wkrótce...
    Odezwał się ZUS, że się wprawdzie kiedyś zgodził na opłacanie za
    wszystkich hurtem, ale już teraz nie. Że nie możemy opłacać składek ZUS
    zbiorowo tylko każdy ze współwłaścicieli ma płacić sam za siebie bo to
    jest jego indywidualna opłata.
    No to od iluś lat opłacam z konta prywatnego.

    Skoro nie wliczam w koszty firmy tylko odliczam na indywidualnym PIT to
    bądź tu mądry czy to prywatne opłaty, czy związane z działalnością.
    P.G.