  • 1. Data: 2018-07-09 08:21:37
    Temat: przelew expresowy do ile pln
    Od: gruby <g...@g...com>

    Mam zamiar kupić samochód który kosztuje ok 120 tysięcy
    Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do
    wysokosci 20, 50 tys.
    Jak to rozwiazac ?

  • 2. Data: 2018-07-09 10:39:48
    Temat: Re: przelew expresowy do ile pln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gruby" 5b42fef5$0$606$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > najlepiej zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa
    > w bankach sa tylko do wysokosci 20, 50 tys.

    Może załóż konto w tym banku, w którym ma konto odbiorca
    i zleć wewnętrzny przelew, jeśli zależy Ci na ekspresie.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 3. Data: 2018-07-09 10:46:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-07-09 o 08:21, gruby pisze:
> [...]
    > Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    > zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do

    To chyba przez bluecash takie limity?

    > Jak to rozwiazac ?

    Po pierwsze dowiedz się w jakim banku ma rachunek sprzedawca - bo może
    się okazać, że bank nie jest w ekspres eliksirze.
    A jeśli obsługuje, to albo otwórz w tym banku konto i wtedy robisz
    przelew wewnętrzny albo robisz jednak ekspress eliksir.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2018-07-09 10:46:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 08:21:44 UTC+2 użytkownik gruby napisał:
> [...]
    > Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    > zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do

    "Ekspresowe" to są raczej do 2-5 tysięcy, a nie do 20-50 tysięcy.
    Ale jeśli masz taki bank, który pozwala do 50 tysięcy, to sobie w koszty możesz
    wrzucić 3 takie przelewy.

    Druga możliwość to przelew SORBNET - tutaj nie ma ograniczenia sumy, kosztuje zwykle
    koło 40zł, na koncie odbiorcy w ok. 15 minut (zwykle szybciej) - ale uwaga, dostępny
    max. do godziny 15:00.

    No i jeszcze możliwość wakacyjna, czyli elixir - i w czasie oczekiwania robicie
    grilla (tylko bez alkoholu, bo samochodem potem trzeba jednak odjechać). A czas
    oczekiwania nie jest specjalnie długi - jeśli oczywiście korzystasz z banku mniej
    nędznego niż mp. mBąk - dobre banki przesyłają do KIR przelewy zlecane do ok. godziny
    przed zamknięciem sesji - czyli granice są na ok. 8:30, 12:30 i 15:00 - a równie
    dobre banki księgują przychodzące przelewy jeszcze przed oficjalnym zakończeniem
    rozrachunku, czyli jak dobrze pójdzie to przelew wysłany o 8:30 może być u odbiorcy
    już o 11:00.

  • 5. Data: 2018-07-12 11:38:06
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 lipca 2018 10:46:56 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
    > A jeśli obsługuje, to albo otwórz w tym banku konto i wtedy robisz
    > przelew wewnętrzny albo robisz jednak ekspress eliksir.

    Express Elixir podobno dla detalistów ma limit maksymalny 10 tys. PLN. Od Do Sorbnetu
    mnie zniechęcili, bo powiedzieli, ze może trwac do 2 h. Musialem otworzyć rachunek w
    banku gdzie rachunek miał drugi uczestnik transakcji.

    Teraz nie mam kiedy isc i go zamknąć ;).

    MK

  • 6. Data: 2018-07-12 11:42:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 11:38:07 UTC+2 użytkownik MK napisał:

> [...]
    rachunek w banku gdzie rachunek miał drugi uczestnik transakcji.

    > Teraz nie mam kiedy isc i go zamknąć ;).

    To jeśli nie masz krokodyla (credit agricole) to przenieś ten rachunek do nich,
    dostaniesz 200zł (mogę Cię polecić, wtedy jeszcze po 50 dostaniemy).
    Tyle, że potem do krokodyla trzeba iść zamykać ;>