    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: obligacje
    Date: Fri, 15 May 2020 18:38:04 +0200

    Dawid Rutkowski napisał(a) w wiadomości:
    <7...@g...c
    om>...
    W dniu czwartek, 14 maja 2020 14:43:33 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
> [...]

    W kwietniu informowano o rekordowym zainteresowaniu obligacjami,
    można było przewidzieć.

    >To może po to Glapcio ściął stopy na maxa - żeby ulżyć największemu kredytobiorcy w
    >Polsce?
    >Jak ścinali, to google news wyświetlał mi artykuły: "jak teraz oszczędzać? kup
    obligacje
    >skarbowe!"

    W porównaniu z innymi...

    >Ale to i tak lepiej niż gdzie indziej - choć jednak coś w stylu kawałów o dobroci
    >Lenina/Stalina - w best korei podobno właśnie jeden przedsiębiorca (podobno są tam i
    >tacy)
    dostał właśnie czapę, bo nie chciał brać udziału w obowiązkowymi kupowaniu >obligacji
    rządowych...

    https://independenttrader.pl/polacy-spoleczenstwo-na
    jsilniej-okradane-z-oszczednosci.html
    graf z Bloomberga
    Polska za Kenią, Angolą.... Nasz wzór Węgry też, choć odrobinę lepiej.

    Arek