    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 5 Jun 2019 23:47:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: niepiśmienna niższa kultura bankowości
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 czerwca 2019 21:58:48 UTC+2 użytkownik n...@p...pl napisał:
> [...]
    wskazuje rachumek bankowy na który bank ma zwrócić pieniądze po rozliczeniu kredytu

    > podpisane zgodnie z wzorem, nr poprawny
    >
    > gdyby niższa kultura bankowości miała na drzwiach banku
    > napisane: "niesłyszący klienci wypierdalać", to nie miałbym pretensji
    > ale jeśli obsłużyli niesłyszącego, a teraz utrudniają rozliczenie
    > kredytu po przedterminowej spłacie to bardzo mi się to nie podoba...

    To matka nie słyszy?
    Jeśli tak, to rzeczywiście faux-pas, ale i na to są sposoby - są banki z obsługą w
    języku migowym przez video oraz czat. Nie wiem, co ma alior, bo nie używam (oprócz
    kantoru).

    Jednak taka pewność co do bezbłęddności listu to zdecydowane USI.
    Powód do narzekań miałbyś, gdybyście zadzwonili i naprawdę się okazało, że to
    zawracanie d4, a nie że w liście zabrakło np. jakichś wymaganych danych.
    Polecony do banku może wysłać każdy. A był choć z potwierdzeniem odbioru?