    Subject: Re: mbank zacheca
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 18 Mar 2020 12:13:55 +0100

    W dniu 18.03.2020 o 08:15, J.F. pisze:

    > tragedia na gieldzie, to znow jest smiesznie :-)
    > Moje finanse/inwestycje/fundusze
    > mbank zacheca do inwestowania w Fundusze Dobrze Lokujace
    > podajac wyniki roczne: 2%, -10%, -17% :-)
    > Aczkolwiek moment do inwestowania jest raczej dobry, i przez kolejny
    > rok od teraz powinny byc spore zyski ...

    Nie znam sie na rynku papierów wartościowych, ale ponieważ mam chwilę,
    to i tu zajmę stanowisko. Ale jako matematyk, a nie ekonomista.

    Sumaryczna wartość spółek giełdowych jest mniej więcej znanym trendem.
    To, co sie stanie z pojedynczymi firmami jest trudne do przewidzenia i
    trzeba by było się znać na tym, by wiedzieć, czy czasem któraś ne
    splajtuje. Ale sumarycznie skoro teraz jest dołek, to musi być
    wcześniej, czy później górka. Bez znajomości rzeczy należałoby
    zdywersyfikować zagrożenie i poinwestować drobne kwoty w wiele różnych
    spółek, ale to z kolei się chyba nie za bardzo opłaca z uwagi na koszty
    tych operacji. No i w takim wypadku chyba faktycznie najlepszym
    rozwiązaniem będzie jakiś fundusz.

    --
    Robert Tomasik