    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank, wymusza przejscie na konto firmowe?
    Date: Wed, 10 Jan 2018 10:47:54 +0100

    W dniu 2018-01-10 o 10:13, Kamil Jońca pisze:

    > No to zrób przelew do ZUS.
    > Podpowiem: Przelewy -> ostatni kafelek to przelew do ZUS.
    > Nie przechodzi?

    Spojrzałem teraz na ten link co mi przysłali.
    Dotychczas nigdy nie zwróciłem uwagi na to co jest po lewej stronie w
    czasie wykonywania przelewu do ZUS.
    Klikałem, że do ZUS, wpisywałem kwoty i wyślij.

    Może teraz tak to nie zadziała i trzeba korzystając jakoś z tego po
    lewej najpierw zarejestrować przelew. Może wymyślili, że nikt nie będzie
    za każdym razem wpisywał numeru konta i koniecznie musi najpierw
    zarejestrować ten numer, aby potem z niego korzystać.
    P.G.