  • 1. Data: 2002-01-01 15:45:06
    Temat: Re: mbank - bezpieczenstwo
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> writes:

    > A niech sobie przelewa. Nie ma mojego podpisu - nie ma przelewu. Juz raz to
    > trenowalem w PBK - omylkowo mi wyczyscili konto na kilkaset zlotych - nawet
    > tam nie poszedlem - jeden telefon i na drugi dzien bylo OK, z przeprosinami.
    > To samo przy zakupach karta - na stacji benz. w Geancie skasowali mnie 2
    > razy. Zalatwione przez City na drugi dzien. Nie myl banku z e-bankiem.
    > Podpis to podpis.

    Tyle ze to nie byla swiadoma akcja pracownika banku, a zwykle pomylki.
    To jednak zasadnicza roznica.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 2. Data: 2002-01-02 10:48:35
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > Tyle ze to nie byla swiadoma akcja pracownika banku, a zwykle pomylki.
    > To jednak zasadnicza roznica.

    Witam

    Wlasciwie - co za roznica ??? Ja przeciez mam umowe z bankiem a nie z
    jakimis pracownikami.

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-03 16:40:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "wkg" <w...@i...pl> writes:

    > Wlasciwie - co za roznica ??? Ja przeciez mam umowe z bankiem a nie z
    > jakimis pracownikami.

    Roznica jest zasadnicza: jesli pomylka pracownika nie byla swiadomym
    dzialaniem, to da sie to latwo udowodnic i nikt nie bedzie staral sie
    tego ukryc, a po prostu bank to skoryguje.

    Jesli "pomylka" pracownika byla celowym dzialaniem, to pracownik
    bedzie staral sie to ukryc, by wygladalo na to, ze to Ty istotnie
    np. zleciles wyplate czy inna operacje. Wtedy bank moze w dobrej
    wierze np. odrzucic reklamacje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 4. Data: 2002-01-05 10:29:51
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >bedzie staral sie to ukryc, by wygladalo na to, ze to Ty istotnie
    >np. zleciles wyplate czy inna operacje. Wtedy bank moze w dobrej

    W takim razie jedyna szansa w "marmurku" to sfalszowanie mojego podpisu.
    Moze jestem niedomyslny, ale innej nie widze. Mowie tu oczywiscie o
    wiekszych kwotach, nie oszustwach na roznych datach walut przy przelewach i
    utraconych odsetkach za kilka dni.

    pzdr
    wkg

  • 5. Data: 2002-01-06 16:12:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "wkg" <w...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > Moze jestem niedomyslny, ale innej nie widze. Mowie tu oczywiscie o
    > wiekszych kwotach, nie oszustwach na roznych datach walut przy przelewach i

    Moze byc, i co wtedy zrobisz?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator