    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank - bezpieczenstwo
    Date: 03 Jan 2002 17:40:46 +0100

    "wkg" <w...@i...pl> writes:

    > Wlasciwie - co za roznica ??? Ja przeciez mam umowe z bankiem a nie z
    > jakimis pracownikami.

    Roznica jest zasadnicza: jesli pomylka pracownika nie byla swiadomym
    dzialaniem, to da sie to latwo udowodnic i nikt nie bedzie staral sie
    tego ukryc, a po prostu bank to skoryguje.

    Jesli "pomylka" pracownika byla celowym dzialaniem, to pracownik
    bedzie staral sie to ukryc, by wygladalo na to, ze to Ty istotnie
    np. zleciles wyplate czy inna operacje. Wtedy bank moze w dobrej
    wierze np. odrzucic reklamacje.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator