eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimarza banku przy kredycie hipotecznym - jak nisko da sie zjechac › Re: marza banku przy kredycie hipotecznym - jak nisko da sie zjechac
    From: " JoeyB" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: marza banku przy kredycie hipotecznym - jak nisko da sie zjechac
    Date: Tue, 28 Dec 2004 17:58:56 +0000 (UTC)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ale patrzysz na taką samą wielkość wkładu własnego, okres kredytowania itp?

    tak, chcialbym znalezc inny bank, ktoryby mi dal oferte porownywalnego
    kredytu (refinansowego, to sie tak nazywa?) przy nizszej wlasnej marzy (ew.
    na 25 lat, nie wszystkie banki daja na 30 zdaje sie, a mi to i tak ryba, chce
    to splacic wczesniej). a potem z taka oferta isc nastraszyc swoj bank ;-)
    slyszalem ze tak mozna zrobic, no ale tylko slyszalem, a jak wiadomo mowi sie
    rozne rzeczy, wiec pytam w miejscu, gdzie ludzie sa najlepiej poinformowani ;-
    )

    pozdro
    JoeyB