  • 1. Data: 2018-10-09 16:30:00
    Temat: mBank i stara-nowa karta w internetowym panelu rachunku
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W październiku kończy mi się ważność karty VISA PyWave Debit w mBąku.
    Loguję się do panelu rachunku, a tam przy aktywnej jeszcze karcie
    komunikat o konieczności aktywacji -
    <http://oi66.tinypic.com/29d8mys.jpg>

    Oczywiście taki głupi nie byłem, bo cały czas tą kartą płacę i dopiero w
    następnym miesiącu aktywuję sobie nową. W sumie ciekawe, czy na tym
    ekranie - po wygaśnięciu starej - wskoczą dane nowej karty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2018-10-09 20:29:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A może już są te "dane nowej karty" - bo zmieni się tylko rok daty ważności?
    Oraz CVV2, ale tego w ST nie widać.
    Jak maz już nową w łapie to aktywuj, a starą odłóż/wyrzuć, po co czekać?

  • 3. Data: 2018-10-10 02:10:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2018-10-09 20:29, Dawid Rutkowski pisze:
    > A może już są te "dane nowej karty" - bo zmieni się tylko rok daty ważności?
    > Oraz CVV2, ale tego w ST nie widać.
    > Jak maz już nową w łapie to aktywuj, a starą odłóż/wyrzuć, po co czekać?

    Zmienić się pewnie zmieni, ale na razie pokazuje przy tej karcie datę
    ważności 10.2018 i informację o konieczności jej aktywacji, więc jest to
    kompletnie bez sensu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2018-10-10 10:46:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 10 października 2018 02:10:17 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

    > Zmienić się pewnie zmieni, ale na razie pokazuje przy tej karcie datę
    > ważności 10.2018 i informację o konieczności jej aktywacji, więc jest
    > to kompletnie bez sensu.

    Jak to w mBąku. Jeszcze bardziej bez sensu jest to, że, jeśli dobrze pamiętam, i
    jeśli tego nie poprawili, w takiej sytuacji nie ma możliwości "wejścia" w opcje
    karty, czyli np. zmiany limitów, czy nawet dostępu do historii - wznawiana karta
    zachowuje się jak nowa.

    Ale tak czy siak - jeśli już dostałeś nową kartę, to bez sensu jest czekanie z
    aktywacją do końca ważności starej. Bo to nie jest tak, że nowa jest ważna dopiero od
    listopada. Jeśli aktywujesz nową, to stara straci ważność, ale nowa od razu zacznie
    działać w jej miejsce. I jako "bonus" przestaniesz widzieć głupoty w ST.