    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
    Date: Fri, 29 Dec 2017 18:52:02 +0100

    > O reklamacjach masz tu: https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/ - jedna z opcji:
    > - za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres k...@m...pl

    Dzięki. Jak zobaczyłem poprzednią wiadomość to akurat musiałem biegiem
    wybywać i na szybko (bez szukania samemu) napisałem pytanie, bo brałem
    pod uwagę, że może nie uda mi się znaleźć, a chciałbym dziś ruszyć temat.

    > Zaś w systemie można zamykać poszczególne konta - najpierw kliknij "pasaż", potem
    "usługi".

    Poszukam jeszcze raz. Wczoraj byłem raczej wkurzony, a to zaślepia :).

    > w "oranżadzie" zaś KD jest bezpłatna,

    Właśnie do oranżady się przymierzam, ale jak w październiku próbowałem
    zagłębić się w regulaminie to w ogóle w nim nie znalazłem kart - cała
    masa zapisów o blik, a o kartach cicho, albo za szybko przeglądałem -
    człowiek nigdy nie ma czasu.
    Druga rozważana alternatywa to Citi. Zastanawia mnie tylko, bo z TPiO
    wynika, że potwierdzenie przelewu w formie elektronicznej - 4zł i nie
    wiem, czy jak się samemu wygeneruje w systemie to te 4zł, czy to tylko
    jak się pójdzie, że się chce dostać, ale nie musi być na papierze.

    Dziś wpadłem na pomysł, że może sam siebie polecę, ale znalazłem w
    regulaminie specjalny punkt, że Polecający i Polecany nie mogą być tą
    samą osobą. Gdyby nie ten punkt to wszystko by pasowało :)

    > Zastanawiałem się ostatnio nad KK, bo dają bez opłaty za wydanie, więc na rok
    spokój, a trochę tych mRabatów jest (nie mylić z mOkazjami, bo tu plaża) - ale po
    pierwsze jest tak brzydka, że pękają oczy, a po drugie boję się korowodów z ew.
    zamykaniem.

    Wczoraj zamykałem też KK (miałem ją coś koło 8 lat, ale jak skasowali
    przelewy z karty na ZUS to wychodzi mi, że mogę nie wyrobić limitu
    zwolnienia rocznego, a nie chce mi się pilnować/liczyć).
    - dostałem potwierdzenie złożenia wniosku (i za to nie skasowali),
    - dostałem to też mailem,
    - po 1h zadzwoniła pani pytając, czy wiem co robię i mówiła, że dostałem
    maila ze szczegółową informacją co i jak, a ja, że w tym co dostałem nic
    nie ma. Ona mówiła o jakimś wysłanym podobno ok 19:30. Myślałem, że może
    w spam wpadło, ale potem sprawdziłem i nie.
    Czyli oni uważają, że mi wysłali dokładną instrukcję, a ja nie dostałem.
    Poza tym wszytko działa :).
    P.G.