eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - brak czujności kosztuje :( › Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
  • X-Received: by 10.157.82.148 with SMTP id f20mr1559912oth.2.1514550327328; Fri, 29
    Dec 2017 04:25:27 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.82.148 with SMTP id f20mr1559912oth.2.1514550327328; Fri, 29
    Dec 2017 04:25:27 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!i6no3668521itb.0!news-out.google.com!b73ni14090i
    ta.0!nntp.google.com!i6no3668520itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 29 Dec 2017 04:25:27 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <p2520v$vnv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <p2520v$vnv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: mBank - brak czujności kosztuje :(
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 29 Dec 2017 12:25:27 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3220
    X-Received-Body-CRC: 1583412620
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:634847
    [ ukryj nagłówki ]

    Niestety właśnie wydawało Ci się - w TOiP wyraźnie stoi:
    - Opłaty za dokumenty w wersji papierowej wydawane na życzenie Klienta
    - Dokumenty o charakterze zaświadczeń
    - Dokumenty stwierdzające stan faktyczny posiadanych przez Klienta produktów
    - Opłata za każdy wydany dokument. Jeden dokument może dotyczyć jednego produktu
    - 40 zł (bezpłatne jedynie dla aquarius intensive)

    Choć może właściwie to wydawało Ci się co do charakteru dokumentu, który otrzymałeś -
    chciałeś potwierdzenie złożenia dyspozycji, a gość zrobił zamiast tego zaświadczenie
    o stanie faktycznym.
    Tak że ew. można spróbować się tego czepić - po pierwsze, że dał Ci co innego niż
    chciałeś - bo jeśli np. nie mógł dać potwierdzenia złożenia dyspozycji, to nie
    powinien dawać niczego - a po drugie, że nie poinformował o cenie (choć nie wiem, czy
    w banku mają taki obowiązek jak w sklepie).
    Reklamację zawsze można napisać - w mBąku można mailem, trzeba tylko podać imię,
    nazwisko i numer konta - jak uznają, to zyskasz, jak nie, to będzie zachowany status
    quo, więcej nie stracisz.

    Zaś ogólnie takie rzeczy lepiej załatwia się samoobsługą przez tzw. "komputer" (czy
    też grę komputerową, zwaną "systemem transakcyjnym mBąka" - choć ostatnio jeszcze
    lepszą grę zrobiła mi żaba z aktywacją karty dodatkowej do KK - jedyną opcją, jaką
    znalazłem, by aktywować tą KK dla żony jest w mojej apce mobilnej - ale jeszcze nie
    sprawdziłem, czy zadziała) - teraz nawet tak zrobili, że domyślnym powodem
    zastrzeżenia jest "rezygnacja z karty" ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1