    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kursy walut stosowane przez Mastercard
    Date: 22 Jul 2003 12:27:12 +0200

    Oczywiscie, pierwsze, co zrobilem, to telefon do Biura Obslugi Klienta. A tam
    panienka powiedziala, ze nie maja informacji o kursach Mastercarda i nawet
    pracownicy banku tych kursow nie znaja. Jak przypuszczam, znaja je doskonale,
    tylko nie ujawniaja klientom z jakiegos powodu. Stad moj post tutaj!
    Dzieki za informacje, jesli wiesz cos wiecej na ten temat - odezwij sie.
    Pozdrawiam
    Maciek