    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kurs GBP w Revolut
    Date: Wed, 18 Sep 2019 19:29:13 +0100

    xbartx pisze tak:

    > Przy większych kwotach odradzam. Ja znalazłem (znaczy polecono mi)
    > Moneycorp i jak na razie jest ok, łącznie z tym że można jeszcze
    > wynegocjować lepsze stawki, gdzie w Revolut można sobie co
    > najwyżej pogadać z botem AI ;)

    Nie nie ja tylko chciałem się zapoznać i przygotować do kłótni gdyby
    ktoś jeszcze raz próbował mnie namawiać na revoluta.

    Bo głupio się kłócić opierając się tylko na zasłyszanym stereotypie
    szemrane coś założone przez ruskich.

    Jak rozumiem kursu nie zobaczę ot tak sobie bez rejestracji

    https://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=PLN&v
    iew=1M

    i nie wyślę kasy do PL bez rejestracji. Jakieś zdjęcia dokumentów i
    maski potrzebne itd.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza