    From: "Monfeo" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Date: Fri, 15 Nov 2002 09:42:16 GMT

    widze, ze niektorzy (niestety) traktuja ten post jako kolejna mozliwosc do
    ponabijania sie itp.
    ze zuzytej karty nie masz zadnego pozytku - mozesz ja zniszczyc, wywalic do
    kosza itp.
    ja zaten kawalek plastiku moge zaplacic - bo dla mnie ma on jakas wartosc -
    kolekcjonuje karty telefoniczne z delfinkami i inne karty (w tym tez
    bankomatowe)
    karty ktorej minal termin waznosci nie da sie uzyc - wiec mozesz czuc sie
    bezpieczny
    owszem poznam twoje imie i nazwisko (adresu przeciez nie ma na karcie) - to
    wszystko

    powaznie - chce nabyc te karty tylko i wylacznie w celach kolekcjonerskich
    chce kupic wiecej niz jedna sztuke bo bede miec na wymiane

    jesli ktos chce zarobic troche grosza i zasilic moja kolekcje to bardzo
    chetnie

    Monfeo