    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 5 Sep 2018 05:58:40 -0700 (PDT)
    <5b8f93ee$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5b8f9deb$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: konta w wielu bankach
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 5 września 2018 11:12:12 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Napisz łaskawie czy opłata za prowadzenie konta 5 zł/mies. bez żadnych
    > innych kosztów, kart, bankomatów... 10 przelewów w miesiącu płatnych 50
    > gr. to ina bajka. Czy bank zarobi w mies. te 5 zł obracając moimi 5
    > tysiącami (bo tak stanowi regulamin) czy nie zarobi 5 zł?

    Przy obecnych stopach może zarobić i 40zł - niech będzie 20, bo przecież nie masz KK
    i musisz sukcesywnie wypłatę konsumować - i to na samych odsetkach. Ale to tylko dla
    konsumpcyjnych - a gro kredytów to jednak hipoteki z dużo mniejszym %. Ale 5zł
    powinno wyjść.

    Tylko jaką tezę stawiasz? Płacisz 5zł/mc, a nie masz karty, nie robisz przelewów, nie
    wypłacasz w kasie?
    Ja bym 5zł nie zapłacił, bo mam oferty za 0zł bez żadnych warunków.
    Czy to z bezpłatną kasą czy też z bankomatami.
    Tak samo całkowicie darmowe karty kredytowe.

    A rynek jak rynek - jak komuś się nie chce iść do biedronka, to kupuje w sklepie pod
    domem o 20 czy 50% drożej.
    Jak ktoś się boi kupić w necie czy nie chce czekać (choć z tym też różnie, w takich
    małych sklepach, co są blisko, często się okaże, że akurat tego modelu nie ma - a te
    duże są zwykle daleko, co kosztuje czas i ew. benzynę) to kupi w rtv/agd w sklepie,
    tak samo przepłacając 20 do 50%.

    Więc i banki trwają takie, co mają ofertę za 0, oszczędzając zapewne na marketoleniu,
    marmurach+zatrudnieniu - oraz takie, co nie mają, gdzie pójdą klienci nieświadomi,
    "bo rodzice mieli", itp.

    Tak że jeszcze raz - jaką tezę stawiasz?
    Bo może nie możemy się dogadać dlatego, że mówimy o czymś innym.