  • Data: 2018-09-04 09:11:06
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 września 2018 08:57:46 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > O, i co wtedy robią?
    > Bez złośliwości, ciekawy jestem, a samochodu nie użytkuję.
    > Pierwsze, co przyszło mi na myśl, to zostawienie dowodu w zastaw, ale portfel w
    domu przecież został - chyba że dowód czy prawo jazdy osobno nosisz, albo dowód
    rejestracyjny - ale prawka czy dowodu rejestracyjnego też w zastaw nie zostawisz,
    żeby do domu pojechać.
    > Stacja lokalna, więc można się znać - ale to żadna "procedura" i na innej stacji
    niż lokalna nie zadziała.
    > Więc jak to rozwiązują?

    Na stacjach gdzie mnie znali (z widzenia tylko bo często tam tankuję) po prostu
    powiedzieli ze mam skoczyć po kase, przyjechać i zapłacić
    Raz jednak się zdążyło że musiałem podpisać stosowne oświadczenie i dostałem nr
    kontra na który mógłbym wpłacić kasę. Nie skorzystałem z opcji przelewem bo wróciłem
    do domu po portfel i zapłaciłem na stacji