  • Data: 2018-09-04 08:57:44
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 września 2018 06:37:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nawet bez portfela z wypełnionego gotówka i 12 karatami to też zaden wielki problem
    > Stacje paliw mają stowsowne procedury na taka okoliczność
    > Kilka razy w ciągu ostatnich lat zdażyło mi się wjechac na lokalną stacje
    zatankować i okazało się ze portfel w domu został.

    O, i co wtedy robią?
    Bez złośliwości, ciekawy jestem, a samochodu nie użytkuję.
    Pierwsze, co przyszło mi na myśl, to zostawienie dowodu w zastaw, ale portfel w domu
    przecież został - chyba że dowód czy prawo jazdy osobno nosisz, albo dowód
    rejestracyjny - ale prawka czy dowodu rejestracyjnego też w zastaw nie zostawisz,
    żeby do domu pojechać.
    Stacja lokalna, więc można się znać - ale to żadna "procedura" i na innej stacji niż
    lokalna nie zadziała.
    Więc jak to rozwiązują?