    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konta w wielu bankach
    Date: Mon, 03 Sep 2018 21:31:19 +0200

    z <...@...pl> writes:

    > Przecież napisałem że mogą. Czytaj dokładniej.
    >
    > Ktoś tu rzucił hasło "dywersyfikacja" bo może coś pójść nie tak z
    > jednym kontem.
    > Chcę się dowiedzieć co Wam idzie nie tak?
    > Te "produkty" są aż tak niedopracowane, ułomne, nie potrafiące
    > zadowolić użytkownika że trzeba się asekurować i mieć ich kilka żeby
    > normalnie żyć?

    nie. Ale zawsze może pójść coś nie tak. Jeśli koszt zabezpieczenia nie
    jest wysoki (no bo w końcu ile kosztuje 2 czy 3 konta?) to czemu tego
    nie zrobić. W imię jakiejś ideologii?

    > Chcę zrozumieć.

    Nie. Ty się chcesz przyp....ć. To widać z Twoich postów, nie tylko w tym
    wątku.

    > Pogodziłem się z tym że bank trzyma moje pieniądze w "próżni" przez 3
    > dni (a mamy wszak XXI wiek) i nie pracują one dla mnie podczas
    > głupiego przelewu
    Hm. Nie zdarzyło mi się czekać 3 dni na przyjście przelewu[1], ale ja
    truskawki cukrem.

    > A kupujesz 2 samochody żeby ograniczyć prawdopodobieństwo albo
    > zamawiasz 2 taksówki albo zakładasz 2 prezerwatywy? :-)

    Znowu udajesz, że nie rozumiesz. Podpowiem: w tym akapicie nie chodziło
    o 'dywersyfikację' tylko o wnioskowanie na podstawie "mi sie nie
    zdarzyło"
    KJ

    [1] - acz mogę się domyślić, że chodzi weekend.

    Generosity and perfection are your everlasting goals.