    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: karta kredytowa Deutsche Bank PBC
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 11 Apr 2019 23:23:18 +0200

    Dnia Thu, 11 Apr 2019 11:16:57 +0200, mm napisał(a):
    > 10-04-2019  19:50, J.F. :

    > Jest tak. Nie ma spóźnienia, zatem straty finansowej nie ma.
    > W nic nie wierzę w Santader Bank. Dzień połączenia nie był przeze mnie dniem
    > wyczekiwanym. :)
    > Chodzi o zasadę. Skoro bank ode mnie wymaga przestrzegania zasad, ja także mam
    > prawo wymagać tego od banku. Bez wypowiedzenia warunków umowy, bank nie może
    > zmieniać warunków. Wypowiedzenia nie było - warunki należy utrzymać.

    To nie tak dziala :-)
    Bank (i nie tylko) jednostronnie zmienia umowe, i informuje klienta,
    ze ten:
    -moze sie zgodzic i nic nie musi robic, nowa umowa bedzie obowiazywac
    od podanego terminu,
    -moze sie nie zgodzic, wtedy musi bank poinformowac i umowa ulegnie
    rozwiazaniu.

    Akurat DB troche naduzywal tej zasady.

    > Jako follow-up. Santander twierdzi, że w regulaminie dla produktów
    > przeniesionych z DB nie ma nic na temat okresu bezodsetkowego i nie wie jak to
    > się dzieje, że okres bezodsetkowy jednak jest wyznaczany na wyciągu.

    Ale o co chodzi - teraz podaja mniej dni ?

    Bo o ile pamietam, to BZ nie podawal dni, tylko termin splaty, gdzies
    tam w umowie czy regulaminie bylo to jakos zapisane - do 25-go
    nastepnego miesiaca plus dni wolne ...

    J.