  • 1. Data: 2018-02-07 05:14:00
    Temat: jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?
    Od: j...@j...org

    mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania
    ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce,
    teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    Jaki bank oferuje dostęp do notowań ciągłych w przeglądarce (tak, żeby działało
    niezależnie od systemu operacyjnego)?

  • 2. Data: 2018-02-07 05:22:13
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/6/2018 10:14 PM, j...@j...org wrote:
> [...]
    teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    > Jaki bank oferuje dostęp do notowań ciągłych w przeglądarce (tak, żeby działało

    zagladales na stooq.pl?

  • 3. Data: 2018-02-07 08:30:02
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 7, 2018 at 1:22:15 PM UTC+9, witek wrote:
    ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce,
    teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    niezależnie od systemu operacyjnego)?

    > zagladales na stooq.pl?

    Czy tam są notowania ciągłe (tzn. w czasie rzeczywistym to co się na giełdzie
    dzieje)? Czy z 15 minutowym opóźnieniem, jak w wielu serwisach tego typu? Nie mogę
    znaleźć tej informacji.

  • 4. Data: 2018-02-07 10:39:02
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 6 Feb 2018 20:14:00 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

    > mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania
    ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce,
    teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    U mnie działa w przeglądarce. Nic nie instalowałem.

    --
    Yakhub

  • 5. Data: 2018-02-07 10:53:20
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 7, 2018 at 6:38:57 PM UTC+9, Yakhub wrote:

    ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce,
    teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    > U mnie działa w przeglądarce. Nic nie instalowałem.

    No jeszcze parę/paręnaście dni temu działało, w starym "eMaklerze". Teraz w nowym
    "eMaklerze" jest tylko link to ściągnięcia mStatica4.exe.

    Oczywiście nie ma możliwości użycia starego eMaklera.

  • 6. Data: 2018-02-07 11:05:42
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Wed, 7 Feb 2018 01:53:20 -0800 (PST), j...@j...org
    napisał(a):

> [...]
    "eMaklerze" jest tylko link to ściągnięcia mStatica4.exe.

    > Oczywiście nie ma możliwości użycia starego eMaklera.

    U mnie jest chyba "nowy" eMakler.

    Wygląda to teraz tak:
    https://snag.gy/cwAVm5.jpg

    Statica to jest chyba zupełnie inna usługa.

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2018-02-07 11:12:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Feb 2018 01:53:20 -0800 (PST), w
    <e...@g...c
    om>,
    j...@j...org napisał(-a):

> [...]
    "eMaklerze" jest tylko link to ściągnięcia mStatica4.exe.

    > Oczywiście nie ma możliwości użycia starego eMaklera.

    A to duży problem? O wiele lepiej ogląda się notowania w zewn. programie niż w
    przeglądarce.
    Osobiście chciałbym, aby z poziomu zewn. programu dało sie wysyłać zlecenia jak
    kiedyś było/jest w xtb i ich Sidomie.

  • 8. Data: 2018-02-07 11:40:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Wed, 7 Feb 2018 01:53:20 -0800 (PST), w j...@j...org
    napisał(-a):

    >A to duży problem? O wiele lepiej ogląda się notowania w zewn.
    >programie niż w
    >przeglądarce.

    Jak rozumiem kolega nie ma Windowsa i nie chce miec, co od czasu
    wersji 10 jest jeszcze bardziej zrozumiale :-P

    No i ... komputerow to moze mniej dotyczy, ale na smartfonie pamieci
    mam mniej, a wszyscy chca, zebym jakis program zainstalowal, bo to
    lepiej, szybciej i wygodniej bedzie.

    Mbank niedawno zadzwonil, to mialem mu okazje powiedziec co o tym
    mysle :-P

    J.

  • 9. Data: 2018-02-09 20:00:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.02.2018 o 05:14, j...@j...org pisze:
    > wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac
    (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    Coś tu nie pasuje. Piszesz o Linux i Mac, a potem że dla nich jest plik exe.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-02-09 21:58:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mateusz Bogusz <m...@o...pl> writes:

    (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

    > Coś tu nie pasuje. Piszesz o Linux i Mac, a potem że dla nich jest plik exe.

    No właśnie o to chodzi.
    Kiedyś było w przeglądarce (=miedzyplatformowo), a teraz jest *.exe
    (czyli tylko dla win => wyciął dla Mac i Linux)
    KJ

    Sex is like air. It's only a big deal if you can't get any.