  • 11. Data: 2018-06-23 10:34:46
    Temat: Re: e-kantory - szukam informacji
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Na zamkniętym już forum mBąka (kontynuujemy na bank.fora.pl - zapraszamy) był taki
    jeden bezczelny spamer, który odgrzebywał wątki sprzed lat albo zakładał nowe i
    zadawał podobnie naiwne pytania, by potem pod innym nickiem podawać linki do jakichś
    tam stroniczek czy forów. Z 5 miał tych nicków.

  • 12. Data: 2018-06-23 10:52:41
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > zakładał nowe i zadawał podobnie naiwne pytania, by potem pod innym
    > nickiem podawać linki do jakichś tam stroniczek czy forów. Z 5 miał tych

    Z Twoich wcześniejszych wypowiedzi na tej grupie wydawało mi się,
    że jesteś mądrzejszy, dużo mądrzejszy. Wielkie rozczarowanie.
    Jedyne wyjaśnienie Twojej powyższej wypowiedzi może być takie,
    że Ty się ze swoją wiedzą urodziłeś. Z jednej strony zazdroszczę,
    z drugiej jednak współczuję, że nigdy nie odczułeś przyjemności
    poznawania nowych rzeczy. Ja się dopiero uczę i wcale się tego
    nie wstydzę. Mądrzy tego świata juz dawno temu stwierdzili, że nie
    ma głupich czy naiwnych pytań, są tylko głupie odpowiedzi. Zastanów
    się nad tym, jeśli jeszcze potrafisz.

  • 13. Data: 2018-06-23 12:51:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Obserwowanie narodzin trolla jest fascynujące w swojej obrzydliwości ;>

    Ale jeśli naprawdę chcesz się nauczyć - "się" ma tu kardynalne znaczenie, to:
    1) lurk more - w archiwum grupy wszystko znajdziesz,
    2) eksperymentuj - kantory zakłada się przelewem (alior) lub są w ramach darmowego
    konta (wbk, mBąk - choć tu trzeba uważać, bo kursymindywidualnie oferowane i bywają
    marne),
    3) zadawaj pytania, a nie szukaj "podręcznika" - takie rzeczy kosztują, a szukanie na
    "gapę" darmowych, cudownych opracowań, przywodzi na myśl jedynie konieczność
    napisania jakiejś pracy zaliczeniowej, "licencjackiej" czy "magisterskiej" w płatnej
    niedzielnej szkółce "wyższej" "ekomomicznej".

    Taka wiedza kosztuje bo wymaga d4godzin nauki.
    A jak masz kasę, o którą się boisz, to ją chętnie wezmę w zarząd za 3% wartości
    rocznie ;>