  • 1. Data: 2017-10-10 22:22:32
    Temat: dzisiejsza awaria w ING - 2017-10-10
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Witam,

    serwis ING dla fizoli powitał mnie po 22:00 komunikatem z przeprosinami za
    dzisiejszą mega awarię oraz z informacją, że od 17:00 do 19:00 bank
    restartował swoje systemy.

    Tymczasem w mediach cisza. Czyżby tak dobrze działał PR ING, czy może to
    plansza z przeprosinami za awarię im się przypadkowo wyświetla?

    --
    Wysłane z pola.

  • 2. Data: 2017-10-11 08:59:10
    Temat: Re: dzisiejsza awaria w ING - 2017-10-10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 października 2017 22:22:40 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
> [...]
    >
    > Tymczasem w mediach cisza. Czyżby tak dobrze działał PR ING, czy może to
    > plansza z przeprosinami za awarię im się przypadkowo wyświetla?
    Uwazasz ze media powinny o 2 godzinnej awarii w byle banku pisać?

  • 3. Data: 2017-10-11 09:10:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Do tej pory pisały.
    Oczywiście media "branżowo-internetowe" ;P
    2 godziny restartowania, wow... To muszą być naprawdę duże i stare komputery ;>

  • 4. Data: 2017-10-11 09:44:10
    Od: olga <o...@g...com>

    > Do tej pory pisały.
    > Oczywiście media "branżowo-internetowe" ;P
    > 2 godziny restartowania, wow... To muszą być naprawdę duże i stare komputery ;>

    strona nie działała od 10 rano do 22

  • 5. Data: 2017-10-11 10:40:01
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    olga wrote:

    > strona nie działała od 10 rano do 22

    Przy awariach o takich rozmiarach w tak dużym banku, zwykle były informacje
    nie tylko na portalach branżowych, nie tylko na portalach tematycznych, ale
    również na głównych portalach informacyjnych w Polsce - a w tym przypadku
    cisza.

    W ogóle mają na stronie aktualności dla klientów informacje o przerwie 12/13
    października oraz 15/16 października. Wynikałoby z tego, że w weekend nie
    było żadnych prac wdrożeniowych, które by uzasadniały totalną padakę 10 dnia
    miesiąca.

    Wiadomo, że 10-ty to najbardziej obciążony dzień w bankowości internetowej,
    bo ludzie się logują i sprawdzają czy wypłaty przyszły - tym bardziej awaria
    w taki dzień powinna się odbić szerokim echem po mediach.

    --
    Wysłane z pola.

  • 6. Data: 2017-10-11 12:20:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To tyle ludzi dostaje pensje do 10-tego? Czy tak jest w budżetówce?
    10-tego to się płaci ZUS jak się ma 1-os. DG - i to jest największa padaka w
    przypadku awarii akurat 10-tego. To jest jakiś feralny dzień ;>
    Albo może rzeczywiście jest takie obciążenia zapytaniami z bankomatów.

  • 7. Data: 2017-10-11 12:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Do tej pory pisały.
    >Oczywiście media "branżowo-internetowe" ;P
    >2 godziny restartowania, wow... To muszą być naprawdę duże i stare
    >komputery ;>

    Nowy z windowsem 10 mi sie godzine restartuje, tak to jest, jak sie
    jakis p* upgrade trafi :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-10-11 12:56:32
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-10-11, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    przypadku awarii
    > akurat 10-tego. To jest jakiś feralny dzień ;>

    No to zapłacisz 11-tego. Odsetek od 1-dniowego spóźnienia nie ma.
    No chyba, że z chorobowym, ale jak już taki przezorny, to lepiej po prostu
    płacić wcześniej :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 9. Data: 2017-10-17 21:45:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kris napisał(a) w wiadomości: <8...@g...c
    om>...
    W dniu wtorek, 10 października 2017 22:22:40 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > Witam,

    >Uwazasz ze media powinny o 2 godzinnej awarii w byle banku pisać?

    Może za kilka dni napisze np. niebezpiecznik.pl ...

    Arek