    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dowód osobisty w aplikacji
    Date: Thu, 9 May 2019 20:19:28 +0200

    > He, ciekawostka, tak powszechna akceptacja, a mało kto o tym słyszał?
    > Zrób jeszcze test z zakładaniem konta w jakimś banku znanym ze skanowania/xerowania
    dowodu ;>
    > Może właśnie przez sinozębego wyciągną sobie obrazek?

    jak będę miał chwilę to się może do BNP przejdę, bo chciałem tam konto
    założyć

    jeżeli będzie konieczne kserowanie to zakładam, że mi telefonu do
    kopiarki nie będą wkładać ;-)

    > Ale powtórzę pytanie, czy jest to zapisane w jakiejkolwiek ustawie (nie zmuszam,
    żebyś się dla mnie dowiadywał, ale może przy instalacji tej apki coś się pokazuje,
    albo jest w helpie - a pytam, bo jak próbowałem to wczoraj na tablecie zainstalować,
    to nawet mi tego w wyszukiwarce google play nie znalazło - może to kolejny bubel,
    który z jakiegoś dziwnego powodu na tabletach nie chodzi, jak kiedyś revolut czy IKO,
    a peopay w dalszym ciągu - a tablet 7", a nie 10")?

    mObywatel ściągnąłem przez AppStore, jest jeszcze mWeryfikator, może to
    jest potrzebne komuś kto będzie chciał taki dokument weryfikować?
    doczytałem, tak właśnie jest

    z tabletami nie próbowałem, bo rzadko z nich korzystam, ale w apce jest
    lista "kompatybilnych" urządzeń, możesz sprawdzić czy na Twoim pójdzie

    > Profil zaufany mam, więc bym się pobawił.
    > A co do profilu zaufanego, to wczoraj w ST mBąka zauważyłem, że wyświetla mi się
    "masz już profil zaufany założony przez inną instytucję" - i to nie wtedy, gdybym
    próbował założyć, tylko tak od razu po wejściu w zakładkę "eUrząd" - jakoś to "z
    góry" rozsyłają wszędzie?

    nie wiem, bo mam profil zaufany właśnie z mBanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS