  • Data: 2018-09-03 12:37:53
    Temat: Re: dostanie się do konta w BZWBK
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:26:29 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Gorzej, jak bank udowodni, że to jednak Wasza wina i sobie z tego powodu zabierze
    500zł ;>

    > Ciekawe, reklamacja z żądaniem rekompensaty... Trzeba zawsze pamiętać o dodaniu
    wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil
    na łobuza citka.
    Pani konsultanka zapytała się jaką chcemy wiec żona szczeliła pięć stów

    > A co do rekompensaty - mój tata proponował taką grę w komunikacji miejskiej przy
    kontroli biletów - jak nie masz biletu, płacisz kanarowi - ale jak masz dwa, to kanar
    ci płaci ;>

    > Taki program na urządzenie z iOS lub androidem.
    > Pozwala robić to samo, co ST w przaglądarce, ale działa szybciej.
    > I do tego - w przypadku żaby - ma dwie możliwości logowania - albo zwykłym hasłem,
    albo PINem - najkrótszy możliwy to 4-cyfrowy, więc chyba da radę się nie pomylić.
    > Chyba żeście ortodoksi i nosicie ze sobą telefony służące do dzwonienia, tak jak ja
    (bo raczej takich talibów, co telefonu nie mają, trudno spotkać) - ale tutaj też
    sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

    a to sprawdze
    żona prawdziwego smartfona ma od 3 miesiecy, zobaczymy
    dzieki