  • Data: 2018-09-03 12:12:55
    Temat: Re: dostanie się do konta w BZWBK
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Aha, widać chcą zaprosić ponownie.
    > Dziwna sprawa z tą weryfikacją przez numer karty - ja, gdy dzwonię, podaję ustalone
    hasło (prymitywnie, bo muszę je wymówić, zamiast wpisać wybrane cyfry - lub całość,
    jak w citku - na klawiaturze telefonu).
    > I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania
    gadżety lepszej jakości ze starym logo.

    żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)
    czekamy na odpowiedź podobno 30 dni

    > Polecam też żabową apkę mobilną.
    a co to